Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار کرد: در دو سال گذشته در حوزه مدیریت کلان آب در استان کارهای زیادی صورت گرفته و در یکی دو ماه آینده سدهای قیز قلعه سی و خداآفرین آبگیری خواهد شد.

 وی افزود: متاسفانه با وجود سرمایه گذاری های کلانی که در سدهای مهم مدنی، شهریار و ونیا ر انجام گرفته حالا که به آخر کار رسیده اند ناقص مانده اند و امیدواریم این سدها نیز بزودی تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی یادآور شد: در زمان افتتاح سد کلقان که به شکل ویدیوکنفراس توسط رئیس جمهور صورت گرفت درخواست کردم مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان برای به پایان رساندن سدهای قیز قلعه سی، گردیان و خداآفرین اختصاص دهند که ۳۵۰ میلیاردی مساعدت شد.

استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: کارهایی برای  رفع تنش آبی تبریز در کوتاه مدت صورت می گیرد اما مهمترین پروژه در این ارتباط انتقال آب ارس به تبریز است که طی دو تا سه سال مسئله تنش آبی تبریز را برای حداقل ۲۵ سال حل خواهد کرد.

این مسوول تصریح کرد: حدود 35 کیلومتر از این پروژه اجرا شده ولی از هرزندات تا تبریز که 105 کیلومتر است، متاسفانه از سال 92 تا کنون معطل مانده؛ چرا که کنسرسیوم برنده مناقصه متعهد بودند منابع مالی را تامین کنند ولی نتوانستند و خط اعتباری ایران و چین هم به مشکل برخورد.

پورمحمدی توضیح داد: بالاخره سال گذشته قرارداد این کنسرسیوم لغو شد و با هماهنگی وزارت نیرو قرار شد قرارداد اجرای پروژه با قرارگاه خاتم‌الانبیا بسته شود. 

وی اضافه کرد: این پروژه از دو بعد تامین آب و نقش پدافندی آن برای استان بسیار مهم است؛ چرا که در صورت بروز مشکل در هر یک از خطوط انتقال زرینه رود و ارس می‌توانند جایگزین هم شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز شهید آذربایجان شرقی تنش آبی استاندار آذربایجان شرقی انتقال آب ارس کنسرسیوم خبرگزاری فارس فارس تبریز هرزندات سد شهریار میانه سد شهید مدنی تبریز سد قیز قلعه سی انتقال آب زرینه رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز