Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود زریبافان با انتشار بیانیه‌ای به نفع سید ابراهیم رییسی از عرصه انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد.

قدس آنلاین: مسعود زریبافان امروز با انتشار بیانیه‌ای به نفع سید ابراهیم رییسی دیگر داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد. در این بیانیه آمده است: اینجانب به‌عنوان سرباز نظام و ولایت و خدمتگزار مردم که به علت حضور بی‌واسطه میان مردم، آگاهی دقیق و ملموسی از مشکلات معیشتی مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی دارم و تنها راه برون‌رفت از وضعیت به شدت ناگوار را حضور پرشور و حداکثری مردم فهیم ایران اسلامی پای صندوق رای و در این رهگذر انتخابی آگاهانه می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی ادامه داد: با نگاهی عمیق و کارشناسی به شرایط و با اندوخته‌های ناشی از دانش و تجربه های مکرر، در زمینه حل مشکلات کشور و با مشورت با دوستان دلسوز و بصیر، بر خود فرض و تکلیف دانستم تا برای کمک به حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات و تلاش برای انتخاب یک رییس جمهوری شایسته و آشنا با مشکلات مردم و دارای منش، روش و برنامه برای رفع و زدودن فقر، بیکاری و بی عدالتی اقدام کنم.

زریبافان عنوان کرد: از آنجا که قبل از حضور رییسی خلاء حضور چنین شایسته‌ای را کاملا محسوس دیدم بنابراین اقدام به ثبت نام بعنوان داوطلب ریاست جمهوری کردم و اکنون که با حضور آن بزرگوار اصلح، تکلیف از گردن افرادی چون من ساقط است بنابراین با افتخار اعلام می‌کنم که اینجانب در اولین فرصت با حضور در وزارت کشور از داوطلبی ریاست جمهوری و به نفع رییسی انصراف و کناره گیری می‌کنم.

وی یادآور شد: در کنار اینجانب خیل عظیمی از اعضای جمعیت پاران انقلاب اسلامی که در انتخابات مختلف گذشته، مخلصانه و به دور از هرگونه سهم خواهی، مددکار نامزدهای انقلابی و ولایی چه در انتخابات مجلس و انتخابات ریاست جمهوری بوده اند، در این برهه بسیار حساس نیز مصمم به ایفای نقش مؤثر، مخلصانه و  فداکارانه، فارغ از هر گونه سهم خواهی، برای دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب هوشیارانه و مبتنی بر بصیرت انقلابی هستند و در این راستا اینجانب و مجموعه جمعیت باران انقلاب اسلامی بدون تردید رییسی را نامزد اصلح و حائز شرایط لازم و کافی برای تصدی دومین مقام کشور و اولین مقام اجرایی بعنی ریاست جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و تا از هیچ کوششی برای موفقیت او در انتخابات فروگذار نخواهیم نکرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زریبافان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی انصراف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود