Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر موفق شد با نتیجه ۵ بر ۱ مس رفسنجان را در هم بکوبد تا با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر شود.
حالا با گذشت دو روز از این مسابقه، روح الله باقری مهاجم تیم سپاهان یک پست را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که واکنش دیگر هم تیمی اش یعنی شایان مصلح را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این تصویری که باقری منتشر کرده، اکثر بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپاهان حضور دارند ولی خبری از شایان مصلح نیست.
همین موضوع باعث شده شایان مصلح به شوخی زیر این پست خطاب به هم تیمی اش بگوید:

این عکس را هر کس درست کرده به او می گفتی ما را دور نندازد

باقری و مصلح سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روح الله باقری سپاهان شایان مصلح پرسپولیس اخبار استقلال پرسپولیس روح الله باقری سپاهان شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • مورد عجیب عبدالله
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!