Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی به عنوان نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون نظارت بر تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما از سوی مجلس شورای اسلامی در جلسه اخیر این شورا به عنوان نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما از طرف نمایندگان قوای مجریه،مقننه و قضاییه در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش حسام الدین آشنا دیگر کاندیدا برای عضویت در این کمیسیون بود.

بنابراین گزارش، شورای نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برابر ماده ۶۲ قانون انتخابات ریاست جمهوری، به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای انتخابات از امکانات عمومی و نظارت بر کلیه مباحث مربوط به تبلیغات انتخابات تشکیل می‌شود و اعضای این کمیسیون را دادستان کل کشور، وزیر کشور، یکی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما، یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان بعنوان ناظر و رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌دهند.

گفتنی است سید احسان قاضی زاده پیش از این نیز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری (سال ۹۶) عضو این کمیسیون بوده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسام الدین آشنا صداوسیما احسان قاضی زاده هاشمی انتخابات 1400 شورای نظارت بر صداوسیما سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شورای نظارت بر صدا و سیما انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخابات نظارت بر تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»

قائم مقام شبکه رادیویی تهران گفت: رادیو تهران با دو عنوان برنامه «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم» برای پخش مناظره‌های انتخاباتی و گفت‌وگوی مستقیم نامزدها با مردم روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، پیام امیری از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها در شبکه رادیویی تهران خبر داد و اظهار کرد: در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نامزد راه یافته به مرحله دوم برای کسب ۱۶ کرسی نمایندگی مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت می‌کنند، در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز دو نامزد به مرحله دوم راه یافتند که برنامه تبلیغاتی نامزدهای این حوزه انتخابیه نیز از شبکه رادیویی تهران پخش می‌شود.

وی افزود: گفتگوی مستقیم نامزدها در ویژه برنامه «نماینده مردم» به مدت ۲۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

قائم مقام شبکه رادیویی تهران همچنین از برنامه‌ریزی برای پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزدها با هدف کمک به شناخت بیشتر مردم خبر داد و عنوان کرد: در مجموع هشت برنامه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «فرصت انتخاب» برای نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای برای نامزدهای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا در کنداکتور پخش رادیو تهران قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، رادیو تهران با دو عنوان برنامه «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم» برای پخش مناظره‌های انتخاباتی و گفت‌وگوی مستقیم نامزدها با مردم روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود و در روز انتخابات نیز با ویژه برنامه «شهر آرا» در خدمت مردم و رأی دهندگان است و برنامه‌های انتخاباتی رادیو تهران تا ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 750815

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • چهار هزار شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تهران در نظر گرفته شده است
  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار