Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن در تماس تلفنی درخصوص تحولات اخیر و همکاری‌های فیمابین گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظر ملت بزرگ این کشور گفت: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشته است و مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیروزی‌های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتر اهداف مورد نظر و پیروزی‌های بیشتری برای این نهضت محقق گردد.


بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ولایتی با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه روابط ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک گفت‌وگوها و دیدارها محقق گردد.


وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادیخواهان جهان به ابتکار مجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.


محمد عبدالسلام هم تاکید کرد: ما همیشه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امت اسلامی و به ویژه فلسطین قدردانی می‌کنیم و به نقش این کشور در حمایت از مقاومت از جمله در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی اعتماد داریم.


وی افزود: پیام شما را به اقای عبدالملک حوثی خواهم رساند و امیدواریم به زودی دیدارها برای توسعه روابط فیمابین انجام شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر علی اکبر ولایتی علی اکبر ولایتی ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در جلسه شورای مسکن لرستان، اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان را ضعیف عنوان کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع این طرح تأمین زمین و ایجاد زیرساخت‌ها برای متقاضیان مسکن است که تاکنون کمترین پیشرفت را داشته‌ایم.

وی افزود: راه و شهرسازی باید حداکثر تا یک هفته آینده جدول وضعیت زمین را ارائه دهد تا بتوانیم بیش از ۸۰ درصد زمین موردنیاز استان را تا پایان تیرماه تأمین کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه بانک مسکن با بیش از ۸۰ درصد متقاضیان معرفی شده از طرف راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عقد قرارداد کرده است، گفت: بانک ملی مشکلاتی در سطح ملی داشت که اکنون مرتفع شده و در حال اجرای برنامه‌هاست.

شفقت در ادامه بر لزوم همکاری بانک‌های خصوصی در حوزه نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن مسائل و مشکلاتی دارند در شورای بانک‌های استان مطرح تا پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد و بروجرد در صدور پروانه ساختمانی مشکلاتی داشتند که پس از طرح موضوع و بررسی‌های لازم قول مساعد دادند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6090795

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم