Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@14:28:04 GMT

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۷۲۳

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

زمان و چگونگی ثبت نام داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه این دوره متعاقباً طی اطلاعیه ای اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نتایج اولیه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5215309 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه دکتری دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش اطلاعیه دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه تهران آزمون دکتری تخصصی رشته معارف اسلامی وام دانشجویی مصاحبه دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد سه‌روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است که یک شرکت لبنی نیز در این رویداد حضور دارد.

مسئول واحد تحقیق و توسعه این شرکت لبنی در حاشیه این رویداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه ۱۶ مجموعه پگاه در کشور فعال بوده که یک مجموعه در همدان مستقر است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت ۶ گروه محصول باکیفیت را با دریافت پنج iso تولید می‌کند.

لیلا بخشی با بیان اینکه این شرکت سال گذشته موفق به کسب عنوان دانش‌بنیان نیز شد این مهم را تأییدی بر اهمیت ارتباط این صنعت با مراکز علمی و پژوهشی عنوان کرد.

وی از همکاری با دانشگاه‌ها به‌منظور انجام پایان‌نامه‌های ارشد و رساله دکتری به‌خصوص در رشته صنایع غذایی و حمایت از آثاری که منجر به حل مسائل می‌شوند؛ خبر داد.

مسئول واحد تحقیق و توسعه این شرکت صنعتی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی ـ پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی در دست اقدام است از حضور دانشجویان به‌ویژه در رشته صنایع غذایی و بهداشت مواد غذایی به عنوان کارورز و همچنین جذب نیرو در این شرکت خبر داد و افزود: بازدید دانشجویان از شرکت پگاه نیز برای آشنایی با فعالیت‌ها نیز انجام می‌شود.

بخشی، بهره‌مندی از نظرات قشر مؤثر دانشجو و تخصص علمی دانشگاه برای ارتقای محصولات را مهم عنوان کرد و متذکر شد: شرکت در این همایش و در برنامه‌های بعدی هم حضور فعال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ نفر در ۲ دوره المپیاد علمی دانشجویی برگزیده شدند
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد