Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:30:20 GMT

تزریق واکسن تولیدی مشترک ایران - کوبا به ۳ هزار هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۸۰۳

تزریق واکسن تولیدی مشترک ایران - کوبا به ۳ هزار هرمزگانی

محمود حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فاز اول و دوم مرحله کارآزمایی واکسن کرونا ساخت انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا با موفقیت مسیر خود را طی کرده و وارد فاز سوم بالینی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: این واکسن در فاز سوم کارآزمایی بالینی در بندرعباس به گروه های سنی ۱۸ تا ۸۰ ساله که فاقد بیماری زمینه ای بودند با نظر پزشک تزریق شده است و پس از ۲۸ روز دوز دوم آن نیز تزریق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کارآزمایی بالینی واکسن پاستور فرصت مناسبی است تا این گروه ها زودتر از موعد مقرر واکسن تزریق کنند.

حسین پور تصریح کرد: تا به امروز بیش از ۳ هزار نفر در استان واکسن ایرانی- کوبایی دریافت کرده اند و تا کنون عوارض جدی و شدیدی در این افراد مشاهده نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد جامعه باید واکسینه شوند تا ویروس کرونا از اپیدمی خارج شود.

کد خبر 5215320

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود حسین پور دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا گرگان جنبش ازما فلسطین کرمانشاه شیوع کرونا اردبیل زلزله انتخابات شورای شهر و روستا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی راگبی بانوان ایران و عراق در مشهد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی راگبی هفت نفره بانوان عراق که توسط حمید تقوی‌نژاد سرمربی تیم ملی ۱۵ نفره ایران هدایت می‌شود به مدت یک هفته به همراه تیم ملی هفت نفره راگبی بانوان ایران با هدایت زهرا قربانی در مشهد مقدس اردو زده است.   زمین آزادی طرقبه ۲۳ تا ۲۹ اسفند میزبان این اردو است.   با توجه به اینکه حمید تقوی نژاد همزمان هدایت تیم ملی راگبی آقایان و بانوان عراق را بر عهده دارد، مدتی قبل با تیم ملی راگبی آقایان عراق در مشهد اردو زده بود، از آنجا که میزبانی به بهترین شکل برگزار شد فدراسیون عراق تصمیم گرفت دوباره در ایران اردو بزند به همین دلیل رئیس فدراسیون عراق با هماهنگی با میر مهدی حسینی سرپرست فدراسیون راگبی ایران درخواست میزبانی برای اردو تیم ملی بانوان را کرد تا ایران میزبان اردو خارج از کشور عراقی‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد
  • ماجراجویی یک کاندیدا در انتخابات آمریکا؛ رابرت کندی جونیور کیست؟
  • کمبود مواد غذایی و قطعی برق، مردم کوبا را به خیابان‌ها کشاند
  • دورخیز هرمزگانی‌ها برای ‌پرورش ۴۰ درصد موز‌ ایران
  • ۵ نکته که باید درباره ذات‌الریه بدانیم
  • نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران و ترکیه برگزار شد
  • اردوی مشترک تیم ملی راگبی بانوان ایران و عراق در مشهد
  • استفاده از اوریگامی DNA برای تولید واکسن ضدسرطان