Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: شرکت در انتخابات به منزله حمایت ازشهدای مدافع حرم و ایستادگی بر آرمان های انقلاب است وانتخابات یک تابلوی محکم در برابر زیاده خواهان است که ملت مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در همایش مکتب سرباز میدان گفت: تشکیل شورای نیروهای انقلاب که جمعی از نخبگان و مومنین را گرد هم آورده یک نعمت بزرگ است و هر جریانی که در خدمت انقلاب و آرمان های امام(ره) شکل بگیرد بسیار ارزشمند است و لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهدی یاران و مهدی باوران از جریان های ارزشی و انقلابی بیرون می آیند و اینگونه جریانات ارزشی باید در راستای تحقق و برپایی ظهور تلاش کنند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ساماندهی جریانات ارزشی و انقلابی در شهرستان ها یک ضرورت مهم است و اگر اینگونه جریانات در کل کشور به شکل شبکه ای راه اندازی شود قطعا آثارو برکات موثری خواهد داشت.

وی بیان کرد: جریانات انقلابی باید در خدمت انقلاب و ولایت باشند و در راستای تحقق آرمان های انقلاب و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

دری نچف آبادی گفت: امروز دشمنان ملت به دنبال توطئه وفتنه انگیزی علیه انقلاب و جبهه مقاومت هستند ودر این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند لذا امروز یک رسالت تاریخی در برابر جبهه اسلام داریم که از غدیر خم آغاز شده و تا ظهور ادامه خواهد داشت و باید رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: همه بایددر قبال اسلام و انقلاب احساس مسئولیت کنیم و جریانات ارزشی همواره باید با سخت کوشی و مقاومت و همراه با مجاهدت در مسیر تحقق اهداف اسلام باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: تشکیل شبکه ای جریان های انقلابی یک ضرورت و مهم تر ازآن استمرار فعالیت ها و برقراری جریانات برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب است چراکه جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و برای دفاع از این حرم مقدس همه باید برنامه داشته باشند.

وی تأکید کرد: ملت ایران در طول این سال ها نشان داده بر سر آرمان های اصلی خود با کسی سازش نمی کند و همواره خود را در این مسیر پایبند میداند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه انتخابات های پیشرو از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و نباید هیچکدام کمرنگ دیده شوند،گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل جایگاه مردمی و اختیاراتی که دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه شهر کانون حیات، تلاش و فداکاری است و همواره باید پویا و زنده باشد و افرادی در انتخابات های شوراها باید انتخاب شوندکه بتوانند شهر را به شکل همه جانبه پویا نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نقطه آسیب پذیر در کشورداریم که اگر با رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی به این نقاط نگاه کنیم قطعا میتواند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در این نقاط موثر باشد،گفت:کاندیدای شوراهای اسلامی شهر باید برای ارتقاء شهرو خصوصا نقاط حاشیه شهر برنامه عملی داشته باشند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: شرکت در انتخابات به متزله حمایت ازشهدای مدافع حرم و ایستادگی بر آرمان های انقلاب است وانتخابات یک تابلوی محکم در برابر زیاده خواهان است که ملت مشت محکمی بر دهان آنها خواهند زد.

وی تصریح کرد: ملت ایران باحصور در انتخابات هوشیاری و بیداری خود را در برابر توطئه های دشمنان اعلام می کنند و با حضور آگاهانه خود مسئولیت شناسی خود را نشان می دهند.

دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: نتیجه انتخابات پیروری ملت در همه صحنه ها است و افرادی که در انتخابات پیروز می شوند باید خود را برای خدمت صادقانه به ملت آماده کنند و نتیجه انتخابات باید وحدت روز افزون ملت و وحدت حول ولایت فقیه باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آرمان های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار حسین جعفری، مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان در نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که عصر امروز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید بدانیم که بدون وحدت جهاد صورت نمی‌گیرد؛ قرآن کریم علاوه بر این که ندای توحید است بلکه محور اتحاد جهان اسلام به حساب می‌آید.

وی افزود: همه ما مسلمانان دارای یک دشمن مشترک هستیم، بنابراین برای مقابله با این دشمنان قسم خورده باید وحدت داشته باشیم و تا وحدت مدنظر به وجود نیاید نمی‌توانیم با آنان مقابله کنیم چراکه دشمن بویی از انسانیت نبرده و بسیار قوی است.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان تصریح کرد: ما دیدیم که دشمن در عراق و افغانستان و سایر کشورهای اسلامی چه بر سر مسلمانان می‌آورد. امروز در فلسطین شاهد کشتار و جنایت علیه مسلمانان هستیم بنابراین بر مسلمین واجب است که به فریاد آنان برسند و تنها راه مقابله با این دشمن، رسیدن به وحدت و اتحاد است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جعفری خاطر نشان کرد: در دنیای امروز زمانیکه به مسلمانان تجاوز می‌شود، دیگر فرصت استدلال وجود ندارد. بنابراین مسلمانان دیگر نیاز به فتوای جهاد ندارند و باید خود دست به کار شوند و به دفاع از مظلومین بپردازند. همانطور که در قرآن کریم آمده و دلالت بر این مسئله دارد که اگر جان یک مسلمانی در خطر باشد باید به فریاد او رسید.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان اذعان کرد: امیدواریم روزی برسد ملت‌ها بیدار شوند و از ستم‌هایی که به آنان شده انتقام بگیرند و آن روز زمانی فرا می‌رسد که متحد باشند و یک سازمان بین المللی ایجاد کنند و به مقابله با این دشمنان قسم خورده بپردازند.

مدیر حوزه علمیه امام باقر کشمیر هندوستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به فریاد مسلمانان میرسد، گفت: همه مسلمانان به مهدویت حضرت قائم(عج) اعتقاد دارند با ظهور ایشان تمام ظلم ها از بین می‌رود اما ما نباید دست روی دست بگذاریم و باید زمینه های ظهور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • پاسخ آیت‌الله علم‌الهدی به شبهه مشارکت ۴۱ درصدی
  • پذیرش دستورات پیامبر، رکن اساسی تحقق ایمان به پروردگار است/ تکلیف بودن مشارکت سیاسی در اندیشه سیاسی اسلام
  • پذیرش دستورات پیامبر رکن اساسی تحقق ایمان به پروردگار است
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • ایستادگی مردم غزه بیانگر توانمندی بالای «مقاومت» است
  • بسته سیاستی حمایت از تدریس دانشجو مادران نهایی می شود
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • حمایت از فلسطین علت بسته شدن صفحات KHAMENEI.IR توسط متا است
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • عیدی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به سهامداران