Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@04:46:36 GMT

تالشی‌ها چشم‌انتظار حداقل چند بازی میزبانی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۸۹۶

تالشی‌ها چشم‌انتظار حداقل چند بازی میزبانی

تیم فوتبال چوکای تالش که پس از 20 سال درنهایت به رقابت های لیگ دسته اول صعود کرد، تیمی با شرایط خاص در این مسابقات به شمار می رود که حتی یک بازی خانگی را هم در فصل جاری میزبانی نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، حضور پرشور هواداران تالشی در ورزشگاه پوریای ولی که با آن دو سکوی خاطره انگیز سال های میانی دهه هفتاد به آشیانه عقاب‌ها هم مشهور است، یکی از دلایل صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع کرونا اما همه چیز در این شهر تغییر کرده و حمایت از تیم تنها به فضای مجازی منتهی می شود.


سبزپوشان تالشی فصل را با هادی شکوری آغاز کردند و دو شکست پیاپی سبب پایان زودهنگام این مربی شد که پس از جدایی فرشاد پیوس چهره ای محبوب تالشی‌ها هدایت تیم را عهده دار بود. علی لطیفی توانست شرایط چوکایی ها را تا حدودی سامان بدهد ولی ماندن در رتبه های انتهایی و شکست خانگی برابر استقلال خوزستان در هفته نوزدهم به کار این مربی هم پایان داد. پس از لطیفی مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد و هواداران تالشی امیدوارند با حضور این مربی چوکا در لیگ بعدی هم همچنان در مسابقات دسته اول باقی مانده باشد.

 

 

 


چوکا در تمام رقابت های این فصل به دلیل استاندارد نبودن ابعاد زمین ورزشگاه پوریای ولی از میزبانی در ورزشگاه خانگی اش که می توانست مزایای زیادی برای این تیم داشته باشد، محروم شده است. طی ماه های اخیر البته با درخواست هواداران و پس از جلسه نماینده مردم تالش با سلطانی فر وزیر ورزش، 2 میلیارد تومان بودجه برای بازسازی ورزشگاه پوریای ولی تالش اختصاص داده شده و این روزها مسئولان تالشی با فشار هواداران این تیم در حال بازسازی ورزشگاه هستند؛ روز گذشته چمن کهنه این ورزشگاه با فراخوانی که هواداران داده بودند، جمع شد و حالا باید چمن مصنوعی جدیدی که رسیده، پهن شود. البته این به معنای تایید میزبانی تالشی ها از سوی سازمان لیگ نخواهد بود و آنها باید برای تماشای دوباره بازی های چوکا در تالش، مشکلات رخکتن، نور ورزشگاه و برخی امکانات این چنینی ورزشگاه پیر پوریای ولی را نیز حل کنند.


تیم فوتبال چوکا در فصل جاری رقابت های لیگ یک، بازی های خانگی خود را در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می کند که این موضوع با شکایت تیم فوتبال سپیدرود نیز مواجه شده است؛ چرا که به طور همزمان برخی بازی های شهرداری آستارا نیز این فصل در رشت و سردار جنگل انجام شده است.

دسته یک چوکا تالش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک چوکا تالش پوریای ولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ملاثانی به دنبال بازگشت به ریل پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول، در آبادان از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کند. از آنجایی که ورزشگاه خانگی آبی پوشان از امکانات اولیه برخوردار نیست و نور کافی برای برگزاری بازی در زیر نور را ندارد، آنها از انجام بازی خانگی محروم شده و باید در آبادان از حریف خود پذیرایی کند.

شاگردان سیاوش اکبرپور شروع نسبتا خوبی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ یک داشتند و با کسب پنج امتیاز از چهار مسابقه، به ناچار راهی بوشهر شدند تا در آنجا از سایپا پذیرایی کنند که این موضوع نیز بخاطر ضعف امکانات استادیوم خانگی آنها بود. با این حال، آنها با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، پیروزی را با تساوی عوض کردند.

استقلال ملاثانی در آخرین بازی خود در سال 1402 در ورزشگاه تختی آبادان از نفت مسجدسلیمان میزبانی می‌کند و این مسابقه‌ای است که امتیازات آن برای هر دو تیم آن از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است؛ چرا که یک دربی حساس و پر از کری‌خوانی میان بازیکنان و مربیان دوتیم است. جایی که ۱۰ بازیکن و کادرفنی نفت فصل قبل ملاثانی اکنون عضو تیم مسجدسلیمان هستند.

نفتی‌ها برای قرار گرفتن در جمع مدعیان تلاش می‌کنند و ملاثانی نیز برای حضور در جمع بالانشینان لیگ یک در پی کسب سه امتیاز این بازی است. در این بین آبی پوشان ملاثانی شب گذشته تمرین سبکی را در ورزشگاه خود پشت سر گذاشتند و آنچه از تصاویر بر می‌آید این است که آنها آماده‌اند تا با جبران اتفاقات رخ داده در بوشهر بار دیگر به روند پیروزی و موفقیت بازگردند.

از حواشی جذاب دربی خوزستان می‌توان به حضور احمد جبوری و احسان علوان زاده بازیکنان استقلال ملاثانی اشاره کرد که سابقه حضور در تیم نفت را دارند و در سوی دیگر ابراهیم اشکش و ۱۰ بازیکن نفت که فصل قبل با لباس ملاثانی در لیگ حاضر شده بودند، قرار دارند. این تقابل‌ها، از جذابیت‌های این دربی تماشایی در لیگ دسته اول است که در دور رفت با تساوی پر گل دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ / آیا دولت با مزد ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان موافقت می‌کند؟
  • شجاع: هواداران تراکتور انتظار قهرمانی دارند
  • پرسپولیس باید بهتر از این بازی کند
  • وعده عالیشاه به هواداران پرسپولیس
  • با وجود فراخوان پرسپولیس؛ استقبال ضعیف هواداران از آخرین بازی سال
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • استقلال خواهان برگزاری بازی با هوادار در ورزشگاه آزادی
  • استقلال ملاثانی به دنبال بازگشت به ریل پیروزی
  • آسمانی شدن مادر شهید موسی عبدالعلی در شهرستان تالش
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس