Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:43:16 GMT

گل اول پرسپولیس به شاهین بندرعامری توسط عبدی در دقیقه ۷

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۹۵۱

گل اول پرسپولیس به شاهین بندرعامری توسط عبدی در دقیقه ۷

گل اول پرسپولیس به شاهین بندرعامری توسط عبدی در دقیقه ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس شاهین بندرعامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش پرسپولیس در ۱۴۰۲ با دو گل

از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یک‌شنبه - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲)، در جریان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت. با این سه امتیاز، شاگردان اوسمار موقتا در امتیاز ۴۳ با استقلال هم امتیاز شدند. پیکان هم با ۲۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

از ساعت ۲۱:۰۰ امشب نیز تیم استقلال مهمان تیم هوادار است که در صورت پیروزی در این بازی، در صدر جدول به امتیاز ۴۶ رسیده و بار دیگر اختلاف خود با پرسپولیس را به سه امتیاز افزایش می‌دهد.

پرسپولیس ۲ - پیکان صفر
گل‌: محمدحسین کنعانی زادگان برای پرسپولیس (دقایق ۳۸ و ۵۳)

کارت زرد: محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و غلامرضا عنایتی از هوادار

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (وحید امیری، دقیقه ۶۶)، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی (سعید صادقی، دقیقه ۶۶)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، عبدالکریم حسن (ابوالفضل بابای، دقیقه ۸۷)، اورونوف (سینا اسدبیگی، دقیقه ۸۰) و عیسی آل‌کثیر

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری (امیرحسین صدفی، دقیقه ۶۲)، سامان نریمان‌جهان (افشین صادقی، دقیقه ۸۳)، غلامرضا ثابت‌ایمانی، حامد پاکدل (امیر شهیم، دقیقه ۴۶)، علی قربانی، علی رنجبر (مجتبی حق‌دوست، دقیقه ۴۶)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح (معین عباسیان، دقیقه ۷۲)

دیگر خبرها

  • کوبنده‌ترین پرسپولیس ۱۴۰۲، هر سه دقیقه یک حمله!
  • کوبنده ترین پرسپولیس1402‌، هر سه دقیقه یک حمله!
  • پاسخ افشاریان در مورد ۲۰ دقیقه وقت اضافه دربی
  • خلاصه بازی پرسپولیس و پیکان + فیلم
  • پایان خوش پرسپولیس در ۱۴۰۲
  • پایان خوش پرسپولیس در ۱۴۰۲ با دو گل
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - پیکان 0
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۲ بر صفر جلو افتاد
  • گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲_ پیکان ۰
  • آمار غیرمنتظره بمب استقلال: 90 دقیقه در پنج بازی