Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@02:25:05 GMT

عادت به پنالتی در بازی های استقلال - ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۹۵۹

استقلال و ذوب آهن معمولا در جام حذفی هم قرعه می شوند و معمولا هم برنده را پنالتی تعیین می کند

تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در پنجمین دیدار جام حذفی طی 15 سال اخیر در حالی به مصاف هم می روند که به طور میانگین این تیم ها هر 3 سال یک بار در جام حذفی با هم بازی کرده اند.

به گزارش طرفداری، از 4 دیداری که طی این مدت میان استقلال و ذوب آهن در جام حذفی برگزار شده است 3 بار سرنوشت بازی در ضربات پنالتی مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

نتایج بازی های 2 تیم در 15سال گذشته در جام حذفی به قرار زیر است:

* استقلال یک - ذوب آهن یک

(در ضربات پنالتی استقلال 3 - یک برنده شد)

- این بازی در روز 30 آذر ماه سال 86 برگزار شد

* استقلال یک - ذوب آهن صفر 

-این بازی در روز اول بهمن ماه سال 92 انجام شد.

* ذوب آهن 2 - استقلال 2

(در ضربات پنالتی ذوب آهن 3 بر صفر برنده شد)

-این بازی در روز 6آذرماه سال 93 صورت پذیرفت.

* ذوب آهن یک - استقلال یک

(در ضربات پنالتی ذوب آهن 5-4 برنده شد)

- این بازی هم در روز 9 خرداد 95 و در فینال جام حذفی برگزار شد.

* ذوب آهن؟ - استقلال؟

- این بازی در روز 29 اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار می شود.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربات پنالتی بازی در روز جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز تیم‌های مس کرمان و چادرملو اردکان به میزبانی نارنجی‌پوشان به مصاف هم رفتند که این بازی بسیار هیجان‌انگیز دنبال شد و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده آن بود.

این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و جذابیت آن بالا رفت. در دقیقه 83 روی ضربه پنالتی ای که نصیب مس کرمان شده بود، علی وزیری‌پناه موفق شد دروازه حریف را باز کند. در شرایطی که همگان انتظار سوت پایان و برد مس کرمان را می‌کشیدند، حملات آخر چادرملو به گل ختم شد. در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم ابراهیم رضازاده توانست گل تساوی را بزند و بازی را به 120 دقیقه ببرد.

در وقت های اضافی دو تیم بسیار محتاط عمل کردند و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده شد. در ضربات پنالتی شاگردان سعید اخباری با نتیجه 5 بر 4 بر تیم تحت هدایت اکبر محمدی غلبه کردند و جواز حضور در 8 تیم برتر را به دست آوردند.

چادرملو که در دور اول جام حذفی فولاد خوزستان را شکست داده بود، حالا از پس دومین حریف خود هم برآمد و جواز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد. اتفاقی که آنها را به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی می‌کند و شانس بالاتر رفتن در جام حذفی را هم در اختیار این تیم قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم