Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به علی لاریجانی به نحوه مدیریت وی در مناصب مختلفی که در آنها حضور داشت از وی انتقاد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به علی لاریجانی به نحوه مدیریت وی در مناصب مختلفی که در آنها حضور داشت از وی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه مذکور به شرح زیر است:

«جناب آقای علی لاریجانی
سلام علیکم

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، از ابتدای سال ۱۴۰۰ سلسله جلساتی را تحت عنوان جمهور، به جهت بررسی برنامه کاندیدا‌ها برگزار کرده است.

آقای لاریجانی، با توجه به سوابق شما در جایگاه‌های مهم و حساس کشور از جمله سه دوره ریاست بر قوه مقننه، دبیری شورای عالی امنیت ملی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهار سال ریاست بر سازمان صدا و سیما، چهار سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه پاسداران، شایان ذکر است که در تمام این سال‌ها، هیچ جلسه و تریبونی را جهت شنیدن نقد‌ها و مطالبات به جنبش دانشجویی اختصاص نداده‌اید.

این در حالی است که هنوز هم پیرامون عملکرد شما در دوازده سال ریاست بر مجلس شورای اسلامی نقد‌های جدی و سوالاتی بی پاسخ وجود دارد، ما معتقدیم شما در مسند ریاست مجلس در همراهی با دولت روحانی این نهاد قانون گذار را از راس امور خارج کرده اید، شما گفته اید حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود. ما هم با نظر شما در این رابطه معتقدیم لذا از مدیریت پادگانی شما در مسند ریاست مجلس در همراهی با مجلس در این نه یخش سوال جدی داریم. امید داریم برای این سوالات سخت پاسخی در خور داشته باشید:

۱- تصویب برجام بدون رعایت الزامات و بررسی‌های کارشناسی.
۲- عدم ایستادگی برابر دولت در بسیاری از موارد مانند کنار گذاشته شدن طرح مسکن مهر.
۳- بی‌اعتنایی به اصلاح نظام مالیاتی.
۴- عدم اقدام جدی علیه مصائب بانکداری.
۵- عدم اصلاح فرآیند اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها.
۶- همراهی با دولت برای لغو سهمیه‌بندی بنزین و اعمال مجدد آن و انفعال مجلس.
۷- بی‌تفاوتی به انحراف ۶۵ درصدی احکام برنامه ششم توسعه.
۸- بی‌تفاوتی به انحراف دولت در مسائل ارزی و تحریمی.
۹- همراهی با روحانی برای عدم خلع‌ید وزرای ناکارآمد دولت.

این نقد‌ها در حالی موجبات نگرانی ما را فراهم کرده است که با اعلام کاندیداتوری شما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جنبش دانشجویی بسیار بیم آن را دارد که اگر در مسند ریاست جمهوری نیز واقع شوید بر سوال‌های اساسی و بی‌پاسخ در اذهان بیافزایید و در جهت برطرف کردن نواقص جدی عملکرد خود همانند گذشته گامی برندارید.

با توجه به اهمیت بالای جایگاهی که برای آن اعلام کاندیداتوری کرده‌اید، از شما دعوت میکنیم که در سلسله جلسات جمهور حضور پیدا کرده و ضمن پاسخگویی به نقد‌ها پیرامون عملکردتان در نه بخش بالا برنامه‌های عملیاتی خود را در زمینه‌های اقتصاد، سیاست خارجه، فرهنگ و زنان‌و‌خانواده را جهت برطرف کردن مشکلات کشور در این برهه حساس کنونی ارائه دهید تا ملت شریف ایران بدانند که خدمت‌گزاران آن‌ها در دولت پذیرای نقد‌های مردمی هستند.

والسلام علی من تبع الهدی»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی لاریجانی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نامه سرگشاده انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل نقد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا