Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:59:12 GMT

ستاره‌های پرسپولیس نیمکت نشین شدند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۱۱۰

پرسپولیس در جام حذفی با ترکیبی جدید به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تهران امشب در شرایطی در بوشهر به مصاف شاهین بندر عامری رفت که با چهره ای متفاوت نسبت به شهرآورد پا به این مسابقه گذاشته است. با وجود مصدومیت مهره های اصلی همچون کنعانی، نعمتی و مغانلو و غیبت آن‌ها در این مسابقه، سرخ ها همچنان ستاره های تاثیر گذاری را روی نیمکت خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

با توجه به انگیزه های بالای بازیکنان شاهین مقابل قهرمان ایران و در صورت گره خوردن کار برای شاگردان یحیی گل‌محمدی احتمال به زمین آمدن ستاره هایی چون وحید امیری و مهدی ترابی در این مسابقه بالاست.

 

سرخ‌ها در نیمه نخست با گل زود هنگام مهدی عبدی جلو افتادند اما با گذشت زمان بازی و کم‌تر شدن استرس بازیکنان شاهین، غافلگیر شدند و دروازه رادوشویچ باز شد. پرسپولیسی ها اصلا دوست ندارند در جام حذفی و به خصوص مقابل تیم لیگ دویی شاهین حذف شوند  و با توجه به شرایط بازی احتمال به زمین آمدن ستاره های نیمکت نشین پرسپولیس در نیمه دوم وجود دارد.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود