Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشورمان در اولین دیدار دوستانه مقابل تیم ملی روسیه به برتری دست یافت و دیدار دوم را با تساوی به پایان رساند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشورمان، عصر دیروز در نخستین دیدار دوستانه خود مقابل تیم ملی نابینایان و کم بینایان روسیه در ورزشگاه المپیک جزیره کیش با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد رضا شاه حسینی و صادق رحیمی به ترتیب گل‌های اول و دوم تیم ایران را در نیمه اول به ثمر رساندند و تک گل تیم ملی روسیه نیز در همین نیمه به ثبت رسید.
ملی پوشان کشورمان امروز، سه شنبه 28 اردیبهشت نیز در دومین بازی تدارکاتی به میزبانی جزیره کیش از ساعت 17 مقابل تیم روسیه به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 این دیدار به صورت زنده از طریق شبکه تلویزیونی ورزش پخش شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند