Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درخصوص اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در این جلسه بررسی شد و به تصویب اعضای اعضای کمیسیون رسید.

وی متذکر شد: مجلس شورای اسلامی قانونی را برای تامین کالاهای اساسی به تصویب رسانده بود و دولت بر اساس آن موظف شد که کالاهای اساسی مردم را با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین کند که متاسفانه این قانون به صورت درستی اجرا نشده است و مردم در تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه ارز ۴۲۰۰ تومانی تاثیری در کاهش قیمت کالاهای اساسی نداشته است، ادامه داد: دلالان و سودجویان از این منابع عظیم دولتی که متعلق به مردم است، استفاده کردند و هدف ما از انجام این تحقیق و تفحص آن است که با کسانی که باعث شدند ارز دولتی به دست مردم نرسد، برخورد جدی شود و آنان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحقیق و تفحص از پرداخت و دریافت حقوق های نامتعارف و نجومی هم دستور کار دیگر کمیسیون بود که تصویب شد.

کد خبر 5215357 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی جبار کوچکی نژاد حقوق های نجومی ارز 4200 تومانی انتخابات 1400 شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور مجلس شورای اسلامی فلسطین آیت الله سید ابراهیم رئیسی صحن مجلس محمد جواد ظریف رژیم صهیونیستی محمد باقر قالیباف انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور علی لاریجانی محمدجواد ظریف کالاهای اساسی تحقیق و تفحص ارز ۴۲۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!