Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@11:45:34 GMT

شکستن دست یک خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۴۳۵

شکستن دست یک خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی

 خبرنگار رویداد‌۲۴ که برای تهیه گزارش از روند واکسیناسیون به یکی از مراکز مربوطه مراجعه کرده بود مورد حمله حراست دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و دستش شکست.

به گزارش عصرایران و به نوشته سایت رویداد۲۴ ‏، فائزه مومنی، روزنامه‌نگار و فعال در حوزه شهری این پایگاه خبری روز گذشته برای تهیه گزارش از روند واکسیناسیون کرونا به یکی از این مراکز مراجعه کرده بود که مورد حمله حراست این مجموعه قرار گرفته و آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی برای این خبرنگار رخ داد که او با رعایت هماهنگی‌های لازم و ارائه کارت خبرنگاری در حال تهیه خبر و مصاحبه با افراد حاضر در این محل بود.

اما هنگام خروج با برخورد حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه شده و از او می‌خواهند همه مکالمات ضبط شده را پاک کند که بعد از مقاومت از طرف وی، با برخورد فیزیکی نیروی حراست مواجه شده که منجر به آسیب دیدگی جسمی و شکستگی شده در دست وی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بیانیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران : تعرض و ضرب و شتم خبرنگار محکوم است توضیحات معاون دادستان ایلام درباره بازداشت یک خبرنگار محسنیان‌راد: راه نجات رسانه‌ در ایران تبدیل نظارت به مراقبت است/ «رسانه معتبر» نداریم لینک کوتاه: asriran.com/003IBr

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد