Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@18:37:33 GMT

گزارش زنده| شاهین بندر عامری یک - پرسپولیس ۴ + فیلم گل‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۴۶۶

‍‍‍‍‍‍

در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین بندر عامری به مصاف هم رفته‌اند. خبرگزاری میزان - در ادامه دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف تیم شگفتی ساز شاهین بندر عامری رفته است.

گل اول پرسپولیس به شاهین بندرعامری توسط عبدی در دقیقه ۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل اول شاهین بندرعامری به پرسپولیس توسط دریانوردی در دقیقه ٣۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گل دوم پرسپولیس به شاهین بندرعامری توسط نوراللهی در دقیقه ۶٠

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گل سوم پرسپولیس توسط ترابی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی

 

گل چهارم پرسپولیس توسط عبدی در دقیقه ۸۶

 

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی (70-وحید امیری)، احمد نوراللهی (79-مهدی شریفی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی (46-مهدی ترابی)، عیسی آل‌کثیر (80 - مهدی مهدیخانی) و مهدی عبدی

ترکیب شاهین بندعامری:

غلامرضا سرتلیان، محمدرضا میمدی، محمد احمدلو، حسن خلیلی، محمد ره آور، امیر آبی، میلاد دریانوردی، صادق مرادزاده، عباس صفری، مهدی چاهکوتاه زاده و داوود جنه

دقایق حساس مسابقه:

نیمه اول:

دقیقه 7: ارسال از سمت چپ توسط سعید آقایی را مهدی عبدی با ضربه سر وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 18: اولین خطر نصفه و نیمه برای شاهین روی دروازه بوژیدار رادوشوویچ با شوت چاه کوتاه زاده بدست آمد که با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 33: در تک موقعیت دیگری که در این بازی نصیب پرسپولیس شد، مهدی عبدی بعد از چرخش و ضربه ناقص خود دروازه شاهین بندرعامری را با خطر مواجه کرد که توپش با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 34: شاهین بندرعامری با همکاری سه بازیکن خود و در نهایت پاس در عمقی که برای دریانوردی مهیا شد، در جدال تک به تک با بوژیدار گل تساوی را به نام خود کرد.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی از فاصله 35 متری را محمد احمدلو به قصد دروازه زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 45: ارسال از سمت راست توسط شیری و ضربه سر احمد نوراللهی با اختلاف کمی راهی اوت شد، اما داور در ادامه به نشانه خطای هافبک سرخ‌ها در سوت خود دمید.

دقیقه 2+45: در ثانیه‌های پایانی عبدی این فرصت را داشت تا گل برتری تیمش را به نام خود کند که گلر حریف ضربه مهاجم پرسپولیس را راهی کرنر کرد. 

نیمه دوم:

دقیقه 49: ارسال ضربه ایستگاهی توسط ترابی از سمت چپ، با اشتباه گلر حریف یک موقعیت ایده آل نصیب پرسپولیس کرد که ضربه سر مهدی عبدی را مدافع حریف از روی خط برگشت داد.

دقیقه 57: اینبار روی پرتاب اوت شیری و فرار عبدی و ارسال زمینی او، توپ عرض خط دروازه حریف را طی کرد و بازیکنی نتوانست این موقعیت ایده آل را تبدیل به گل کند.

دقیقه 60: موقعیت فوق العاده برای مهدی ترابی که با حضور در نیمه دوم قدرت تهاجمی سرخ‌ها را افزایش داده که ضربه او در لحظه آخر با برخورد به پای مدافع شاهین بندرعامری راهی کرنر شد.

دقیقه 61: احسان پهلوان اینبار از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال این بازیکن را احمد نوراللهی با ضربه سر به گل دوم سرخ‌ها تبدیل کرد.

دقیقه 66: در ضدحمله مهاجم جوان شاهین بندرعامری فرصت مناسبی نصیب خود کرد که بعد از کورس با سیدجلال حسینی ضربه خود را به قصد باز کردن دروازه بوژیدار زد که گلر سرخ‌ها آن را از آن خود کرد

دقیقه 69: اینبار مهدی عبدی در نقش پاسور ظاهر شد و توپ خوبی را نصیب عیسی آل کثیر کرد که ضربه محکم مهاجم سرخ‌ها با اختلاف کمی از بالای تیرک افقی راهی اوت شد.

 

 

بیشتر بخوانید: قربانی: وزیر نباید با لوگوی استقلال شوخی می‌کرد/ از صحبت‌های مجیدی و پیروانی متأسف شدم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال پرسپولیس شاهین بندر عامری جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال پرسپولیس شاهین بندر عامری جام حذفی شاهین بندر عامری شاهین بندرعامری اختلاف کمی راهی اوت شد مهدی عبدی ضربه سر سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز ۲۶ اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

به تازگی فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب منتشر و در آن ادعا شده است که او هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی برابر ذوب‌آهن الفاظ نامناسبی را در مورد پرسپولیس به کار برده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می‌دانند
  • عباس عبدی خطاب به نواصولگرایان: آی‌ کیوتان در اندازه گنجشک هم نیست
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است