Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:14:36 GMT

واژگونی پراید اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۵۷۸

واژگونی پراید اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند

ایسنا/اصفهان رئیس پلیس راه استان اصفهان از مرگ اعضای یک خانواده در حادثه واژگونی پراید در محور علویجه خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور علویجه اعضای یک خانواده در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه استان افزود: در این حادثه تلخ که امشب (سه شنبه_۲۸اردیبهشت) اتفاق افتاد، پدر ۴۰ ساله، مادر ۳۳ ساله و فرزند ۲ ساله جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی اصفهان، سرهنگ زارع با اشاره به اینکه علت تصادف در حال بررسی است، از رانندگان خواست هنگام رانندگی در جاده ها خصوصاً در جاده های دوطرفه ضمن رعایت سرعت مطمئنه، توجه کامل به جلو داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث حوادث رانندگي تصادف پرايد تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی بیان کرد: در ساعت ۰۶:۵۰ صبح پنجشنبه در محدوده بزرگراه آزادگان به شرق لاین تندرو به کندرو قبل از جهاد، دو دستگاه کامیونت ایسوزو با یکدیگر برخورد می‌کنند.

وی گفت: در این حادثه یکی از کامیونت‌ها واژگون و ۲ نفر مصدوم می‌شوند.

سرهنگ شریفی اذعان داشت: به همین خاطر در این مقطع شاهد بار ترافیکی بودیم که با حضور تیم‌های پلیس بزرگراه ترافیک روان سازی و کامیونت واژگون شده توسط جرثقیل سنگین به محل ایمن منتقل شد.

وی از رانندگان خودروهای سنگین خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچگاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

کد خبر 6094858

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند