Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:28:14 GMT

قطعی دو ساعته برق جایگاه های سوخت اجباری نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۶۰۸

قطعی دو ساعته برق جایگاه های سوخت اجباری نیست

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر قطعی برق دوساعته جایگاه های سوخت در کشور گفت: این خبر را تکذیب می کنم و هیچ جایگاه بنزینی در کشور تعطیل نمی شود.

سخنگوی صنعت برق کشور افزود:  ما با جایگاه های سی ان جی تفاهم نامه ای به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت امضا کرده ایم، به طوری که اگر جایگاه سی ان جی تمایل داشته باشند به صورت تشویقی در طرح های ما شرکت می‌کنند و ما هم نسبت به پرداخت پاداش برق آن اقدام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی مشهدی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ جایگاه سوختی در کشور به دلیل قطعی برق تعطيل نشده است صرفا این طرح برای جایگاه های سی ان جی که تمایل داشته باشند و با توجه به موضوعات ترافیکی که ممکن است برای جایگاه های سوخت پیش بیاید اعمال می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید