Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:07:46 GMT

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۸۱۵

انتخاب افراد اصلح برای شوراها نباید مورد غفلت واقع شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه سه شنبه در همایش مکتب سرباز میدان با حضور اعضای شورای وحدت استان مرکزی اظهار کرد: نتیجه انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری نشانگر پیروزی ملت بزرگ ایران در همه صحنه‌ها است.

وی افزود: ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات بیداری، دشمن شناسی، زمان شناسی و مسئولیت پذیری خود را برابر توطئه‌های دشمنان به نمایش می‌گذارند، تا یک بار دیگر اقتدار نظام را با پشتیبانی مردم به رخ دشمنان و یاوه گویان بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بدون شک اتفاق بزرگی که نشان از وحدت روز افزون ملت حول محور ولایت فقیه را رقم می‌زند و افرادی که در انتخابات پیروز می‌شوند باید خود را برای خدمات صادقانه به این ملت همیشه در صحنه و فداکار آماده کنند.

از انتخاب افراد اصلح برای شوراها اسلامی شهر غافل نشوید

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری نباید مردم را از انتخاب افراد اصلح، توانمند و باتقوا برای شوراهای اسلامی شهر و روستا غافل کند چراکه انتخابات پارلمان محلی نیز در جایگاه خودش از اهمیت بالایی برخوردار است و غفلت از آن ممکن است صدمات جبران ناپذیر به مساِئل شهری بزند.

وی با اشاره به اینکه شهر کانون حیات، تلاش و فداکاری است، افزود: به همین لحاظ شهر همواره باید پویا و زنده باشد و منتخبین مردم در شوراها باید این مهم را در دستور کار شوراهای اسلامی شهر قرار دهند.

ضرورت تشکیل شبکه‌ای از نیروهای انقلابی در استان مرکزی

مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: تشکیل شبکه‌ای از نیروهای انقلابی یک ضرورت است و مهم‌تر از آن استمرار فعالیت‌ها و برقراری این شبکه برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب است چرا که جمهوری اسلامی متعلق به همه مردم است و برای دفاع از آن همه باید برنامه داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: امروز دشمنان ملت به دنبال توطئه و فتنه انگیزی علیه انقلاب و جبهه مقاومت هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند بنابراین برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باید به مسئله وحدت و یکپارچگی ملی بیش از پیش تاکید شود.

کد خبر 5214925

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک انتخابات 1400 شوراهای اسلامی شهر شورای وحدت انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا فلسطین گرگان جنبش ازما اردبیل کرمانشاه شیوع کرونا زلزله واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس به افراد اصلح رأی دهند
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مردم در مرحله دوم انتخابات به افراد اصلح و ارجح رای بدهند
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم