Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مورد برد 4 بر یک پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری اظهار داشت: ابتدا باید به فوتبال خوب بوشهر تبریک بگویم. شاهین بندرعامری تیمی از این استان است که فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. مردم خونگرم بوشهر باید به تیم خود به دیده احترام نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین بندرعامری در لیگ دسته دوم حضور دارد و سه رده پایین‌تر از تیم ماست ولی بازی  خوبی به ویژه در نیمه اول به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس هم بعد از گلی که دقیقه 6 زدند حریف را دستکم گرفتند اما شاهین یک گل خوب به پرسپولیس زد. شاهین بندرعامری دسته دومی به پرسپولیس گل زد اما استقلال نتوانست به پرسپولیس گلی بزند! هرچند پرسپولیس باید بداند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه شود.

فنونی زاده تصریح کرد: شاید اگر شاهین به دنبال ضد فوتبال بود و ممکن بود مسابقه به وقت اضافه کشیده شود. در نیمه اول برخی بازیکنان ذخیره پرسپولیس در حدو اندازه خود ظاهر نشدند. در نیمه دوم با حضور نفراتی چون ترابی و امیری شرایط تیم بهتر شد و 4 گل زدیم. پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی قهرمانی است. در مرحله بعد هم باید ببینیم که پرسپولیس با کدام تیم به قید قرعه روبه رو می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال فوتبال مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس شاهین بندرعامری شاهین بندرعامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)