Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پرسپولیس در مورد برتری پرگل مقابل شاهین بندرعامری صحبت کرد.

به گزراش ایلنا، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با شاهین بندرعامری حضور یافت و در ابتدا گفت: جا دارد از مردم بوشهر و هواداران شاهین و هواداران خودمان در بوشهر تشکر کنم که از لحظه ورودمان لطفشان قابل ستایش است و از آن‌ها تشکر ویژه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم به عقبه شاهین برگردیم، ما در یک خانواده هستیم و همیشه حس برادری و مودت بوده و من خواستم تشکر ویژه کنم.

او درباره بازی عنوان کرد: تیم شاهین بندرعامری قابل احترام است و طبیعی است که شما مقابل پرسپولیس بازی می‌کنید، همچین استراتژی را استفاده کنید. سعی داشتند خوب دفاع کنند و از ضد حملات استفاده کنند و از بازیکنان سرعتی در بخش حمله بهره ببرند. بعد از دربی، بازی به آن بزرگی، تیم ما یک مقدار از لحاظ ذهنی و فیزیکی همه انرژی اش را برای آن بازی گذاشته بود. ما ۵ بازیکن را نداشتیم و دچار آسیب دیدگی بودند و به همین خاطر در نیمه اول آن اتفاق افتاد و گل خوردیم.

وی افزود: اما همانطور که همیشه تلاش می‌کنیم فوتبال خودمان را دیکته کنیم به حریف، در نیمه دوم با تغییرات، نمایش خودمان را عملی کنیم. دوباره کانال های کناری را فعال کردیم و دو گل را به این شکل زدیم. همه بچه ها خوب و زحمتکش و جنگجو کار کردند. به آن‌ها و هواداران تبریک می‌گوییم. ما ۵ خرداد سال پیش بعد از مشکلات کرونا کارمان را آغاز کردیم و یک سال سخت را داریم و در حال تمرین، سفر و بازی هستیم. ما اصلا استراحت نداشتیم و این یک فشار مضاعف را به تیم وارد کرده. در مجموع از نتیجه بازی و نوع فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستیم و برای شاهین بندرعامری هم آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد عملکرد تیم شاهین توضیح داد: تیم خوب و جوانی هستند. یکی دو بازیکن باتجربه هم داشتند و امروز باتوجه به حریف استراتژی را انتخاب کردند. من آرزوی بهترین ها برایشان در لیگ دو دارم. تیم قابل احترامی هستند و نفرات خوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی بگیرند.

مطهری درباره حواشی فوتبال برتر عنوان کرد: گروه فنی و مدیریت باشگاه ما، همگی اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. ما متعهدانه از راس مدیریت تا بقیه ارکان باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، سعی کردیم همیشه حرفه ای و متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم. این که می‌گویید حاشیه، ما همیشه راه خودمان را رفتیم. آقای پیروانی همیشه از حقوق پرسپولیس دفاع می‌کنند و همیشه تلاششان را برای پرسپولیس انجام می‌دهند.باید حرمت ها را حفظ کنیم و روح ورزش همین را می‌گوید. باید به بزرگترها احترام بگذاریم، این بازی‌ها می‌آید و می‌رود اما باید جوانمردانه رقابت کنیم. ما مربیان و باشگاه ها باید جنبه باخت را بالا ببریم و زمان باخت، توپ را در زمین وزیر و وکیل نندازیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپوليس حمید مطهری شاهین بندرعامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت همچنان دور از دسترس پرسپولیس قرار گرفته است و البته سرخ‌ها در لیگ برتر با چالش بزرگی از این حیث مواجه نشده‌اند و امیر رفیعی با چهار کلین‌شیت طی این دیدارها کار را به پایان رسانده است.

با این حال نگرانی بزرگ پرسپولیس در خصوص دیدار حساس با سپاهان است. هواداران این تیم که بعد از کنار رفتن از جام حذفی با دریافت چهار گل در جریان تساوی پرگل مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی حریف رقیب خود نشده‌اند، تنها امیدشان به لیگ برتر دوخته شده است.

طی ساعات اخیر هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با پیام‌های خود به دنبال این هستند تا با بالا بردن روحیه علیرضا بیرانوند و احتمالا احساساتی کردن این گلر باتجربه، او را مجاب به حضور در جدال با سپاهان کنند. آنها با اشاره به اینکه این بازی احتمالا کلید قهرمانی فصل آنها نیز محسوب می‌شود، ضمن احترام به امیر رفیعی از حضور بیرانوند به‌عنوان بمب روحیه و انگیزه تیم برای دستیابی به موفقیت در این بازی یاد کرده‌اند.

باید دید شماره یک پرسپولیس که بعد از باز کردن گچ دست خود همچنان از شرایط آمادگی مطلوب به دور است، در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا این بازی یکی از بزرگترین ریسک‌های دوران فوتبالی‌اش را خواهد کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می‌کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید