Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:37:16 GMT

توزیع 34 تن گوشت منجمد در بازار زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۴۲۲۲

توزیع 34 تن گوشت منجمد در بازار زنجان

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه در راستای تنظیم بازار توزیع اقلام اساسی مورد نیاز صورت می‌گیرد تا مردم نیازی از این لحاظ نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت ماه رمضان توزیع اقلام اساسی صورت گرفت، افزود: در این ایام شکر در استان به گونه‌ای توزیع شد که به طور میانگین برای هر خانوار زنجانی دو بسته یک کیلویی شکر در سطح بازار موجود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تامین 9 هزار تن شکر مورد نیاز واحدهای قندریزی افزود: شکر مورد نیاز این واحدها بدون هیچ محدودیتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فغفوری با بیان اینکه ظرفیت تولید قند سه برابر نیاز استان است، ادامه داد: پیش‌بینی شده با توجه به ظرفیت تولید قند استان، تا پایان شهریور ماه قند مورد نیاز استان به قیمت مصوب عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع ۳۴ تن گوشت منجمد، ۹۰۰ تن برنج هندی و عرضه مرغ گرم استان با قیمت مصوب ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در این ایام خبر داد.

وی یادآور شد: اقلام اساسی از طریق اتحادیه‌های مربوطه، مباشران شهرستانی، فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی‌های مصرف در سطح استان توزیع شده است.

فغفوری در خصوص توزیع روغن خوراکی مورد نیاز مردم گفت: به طور کلی یک هزار و ۲۵۰ تن روغن خوراکی در استان توزیع شد که ۱۵۰ تن از این میزان توسط شرکت روغن نباتی جهان تامین و به بازار تزریق شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت تجارت معدن رئیس سازمان صمت زنجان خوراکی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748245

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته