Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی پرگل تیمش برابر شاهین بندرعامری در جام حذفی فوتبال  اظهار کرد:  من به مردم خونگرم بوشهر و هواداران خوب پرسپولیس سلام کرده و از مردم بوشهر، هواداران خودمان در این شهر و مردم بندرعامری تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لحظه ورودمان لطف و محبت آن‌ها برای ما قابل ستایش است و از آن‌ها تشکر ویژه می‌کنم.

او افزود: پرسپولیس، شاهین بوشهر و شاهین بندرعامری در اصل از یک خانواده هستند و همیشه این حس برادری و مروت بین این باشگاه‌ها وجود داشته است. از مهمان نوازی آن ها تشکر می‌کنم. شاهین بندرعامری قابل احترام و طبیعی است وقتی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنند، چنین استراتژی برای خود تعیین کنند.

مربی تیم پرسپولیس بیان کرد: حریف بوشهری می‌خواست خوب دفاع کرده و فشردگی در زمین خودش ایجاد کند و با توجه به بازیکنان سرعتی که در خط حمله‌اش داشت،  از ضد حملات و انتقال از دفاع به حمله استفاده کند.  این مدل بازی را می‌دانستیم.

فوتبال خود را به حریف بوشهری دیکته کردیم 

مطهری افزود: همه انرژی خود را از لحاظ ذهنی و فیزیکی برای بازی بزرگ دربی گذاشته بودیم و ۵ بازیکن اصلی خود را که دچار آسیب دیدگی بودند در این سفر همراه نداشتیم. به همین دلیل آن اتفاق افتاد و یک گل خوردیم تا بازی مساوی شود، اما در نهایت همان گونه که همیشه سعی داریم فوتبال خود را به حریف دیکته کنیم با تغییرات انجام داده در نیمه دوم توانستیم فوتبالمان را اجرایی و عملیاتی کنیم.

او ادامه داد: کانال‌های کناری را فعال کردیم و دیدید ۲ گل ما از همین طریق و کانال‌های کناری به دست آمدند. همه بازیکنان فوق العاده زحمتکش و واقعا جنگی کار کردند و باید به آن‌ها و هوادارانمان تبریک بگویم.

از نوع فوتبالمان راضی هستم 

مربی پرسپولیس درباره فشردگی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: از ۵ خرداد سال گذشته و پس از تعطیلی ایجاد شده بابت شیوع کرونا کارمان را شروع کردیم و نزدیک به یک سال شرایط خیلی سختی داشتیم. همیشه در حال تمرین و مسابقه و در حال سفر هستیم. با توجه به شرایط همه گیری کرونا این وضعیت خیلی سخت است و اصلا نتوانستیم استراحت داشته باشیم. این موضوع فشار مضاعفی به تیم ما وارد کرد، اما در مجموع از نتایج بازی و نوع فوتبالمان راضی هستم. برای تیم شاهین بندرعامری هم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطهری درباره ارزیابی اش از تیم شاهین بندرعامری گفت: شاهین تیم خوب و جوانی است و با توجه به حریفش استراتژی خود را انتخاب کرده بود. آرزوی بهترین‌ها را برای شاهین در ادامه مسیر دارم. نفرات خوبی دارد و تیم قابل احترامی است، امیدوارم در ادامه مسیر نتایج خوبی بگیرد.

اخلاق مداری سرلوحه گروه فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس است 

او درباره اتفاقات شب گذشته در یک گفت و گو و صحبت‌های افشین پیروانی عنوان کرد: سرلوحه گروه فنی و مدیریتی باشگاه ما اخلاق‌مداری و اصول کاری است. هر کسی متعهدانه به وظایفش عمل می‌کند. از رأس مدیریت ما، سمیعی  تا سایر ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان همیشه سعی کردیم حرفه‌ای عمل کنیم و متعهدانه به وظایف خود عمل کنیم.

مربی پرسپولیس اظهار کرد: همیشه سعی کردیم راه خودمان را برویم. درباره شب گذشته باید بگویم افشین پیروانی همیشه نشان داده از حق پرسپولیس دفاع می‌کند و چیزی غیر از این نیست. او همیشه برای تیم پرسپولیس تلاش می‌کند و خوب است حرمت‌ها را حفظ کرده و احترام گذاشتن به بزرگتر‌ها را فراموش نکنیم.

مطهری گفت: روح ورزش به ما می‌گوید اگر کسی یک روز هم زودتر از ما به زمین ورزش آمده، باید به آن فرد احترام گذاشت. این بازی‌ها می‌آیند و می‌روند و تمام می‌شوند، اما مهم این است خیلی جوانمردانه رقابت کنیم و به بزرگتر احترام بگذاریم. ما مربیان و باشگاه هایمان باید مقداری جنبه باخت را بالاتر ببریم و وقتی شکستی می‌خوریم توپ را به زمین وکیل، وزیر و دیگران نیندازیم. پیروانی هم قاطعانه از تیمش حمایت کرد.

بیشتر بخوانید

شاهین بندر عامری یک – پرسپولیس ۴ / صعود بی دردسر شاگردان یحیی به مرحله بعد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شاهین جام حذفی فوتبال شاهین بندرعامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!

علی دایی مرد کارهای نادر و عجیب و غریب است. اگر تا امروز تردیدی بود، دیگر به یقین تبدیل شد که او را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

کسی تا حالا سراغ ندارد که یک اسطوره ورزشی آنهم در رشته فوتبال که حالا دلیل محبوبیت‌اش در جامعه ایران فقط گل ها و رشادت‌هایش نیست، اینطور برای تبریک تولد و ملاقات خانواده یک خبرنگار ورزشی، به خانه‌اش رفته باشد و اینگونه از او بابت زحماتش تجلیل و تقدیر کند.

چنین کاری فقط از یک ستاره پیش‌بینی‌ناپذیر بر می‌آید که متوجه همه رویدادها و آدم‌های اطرافش هست و به جزیی‌ترین مسائل دقت می‌کند.

صالح محمدرحیمی خبرنگار و عکاس ورزشی با گرایش حوزه پرسپولیس دو دهه است که کار رسانه‌ای می‌کند و کسی در خانواده بزرگ فوتبال نیست که از علاقه فوق‌العاده او به شهریار فوتبال آگاه نباشد.

او سال‌هاست با علی دایی همراه و همگام است و فراز و نشیب روزگار برای آقای گل پیشین بازی‌های ملی فیفا، باعث کاهش این علاقه و دوستی نشده است. حتما اگر مخاطب تابناک بوده اید، تا حالا چندین گفت‌وگوی اختصاصی و جذاب و پرتیتر صالح محمدرحیمی با دایی را خوانده‌اید.

صالح به نوعی عکاس اختصاصی علی آقا هم هست و خبرنگار معتمد او محسوب می‌شود. تابناک هم طی سالیان اخیر رسانه معتمد علی دایی بوده و او حرف‌های مهمش را در تابناک به گوش مردم رسانده است و در لحظات سخت و حساس دو سه سال اخیر هم این ارتباط محکم و ناگسستنی ماند.

ظهر امروز اهالی شهرک اکباتان در حال زندگی روزمره و معمولی خود بودند که ناگهان مقابل ورودی بلوک خود، با قد افراشته و لب خندان و برخورد صمیمی علی دایی مواجه شدند.

برخی یادشان رفت نوشابه و خریدهای شان را کنار بگذارند و همانطور کنار دایی ایستادند و عکس یادگاری شان را گرفتند. بچه‌ها از مدرسه برمی‌گشتند که دیداری تاریخی برای‌شان رقم خورد. دایی همه سلام‌ها را جواب داد و با حوصله درخواست عکس از همه را در محله یک خبرنگار حرفه ای ورزش قبول کرد.

اما بخش جذاب این ملاقات، داخل منزل صالح رحیمی و در دیدار مادر ۸۹ساله او با علی دایی رقم خورد. انگار مادر و فرزندی پس از سالها همدیگر را می‌بینند. دایی، سر این مادر که مدتها کسالت و ناخوشی سخت را پشت‌سر گذاشت، بوسید و دل یک خانواده را شاد کرد و البته احترام متقابلش را به جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی که طی دهه‌ها همراه او در پیروزی و شکست بودند، ثابت کرد.

صالح رحیمی فردا در یادداشتی جداگانه حس خود از این دیدار را به رشته تحریر در خواهد آورد.

 

دیگر خبرها

  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!