Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در دیدار با تعدادی از سفرای خارجی در این کشور، اظهار کرد: بروز و تداوم درگیری‌ها و تنش‌ها در سرزمین‌های فلسطینی، عملا به کشته شدن شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله کودکان منجر شده است.

وی با تاکید بر لزوم یافتن راهکاری برای مسئله فلسطین، ادامه داد: باید راهکاری در زیر مجموعه قطعنامه‌های ذیربط صادر شده از سوی سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان برای حل این تنش‌ها یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین ادامه داد: ما این موضوع را لازم و ضروری می‌دانیم که به این خشونت‌های موجود پایان دهیم و فعالانه در این زمینه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور روسیه در ادامه به منازعات طولانی مدت منطقه‌ای در افغانستان و لیبی اشاره کردو گفت: این درگیری‌ها طی روز‌های گذشته در حال شدت گرفتن بوده است و روسیه نیز تحولات خاورمیانه را با نگرانی دنبال می‌کند.

پوتین با اشاره به جلوی تکرار فاجعه جنگ جهانی دوم گفت: باید از تجارب گذشته تاریخی عبرت گرفته شود تا چنین رویدادی تکرار نشود.

وی با اشاره به نمایان شدن مجدد تروریسم گفت:وخیم شدن نظام ثبات راهبردی جلوگیری از مسلح شدن، مایه نگرانی است و از سوی دیگر تروریسم بار دیگر سر برآورده و مشکلات مرتبط با امنیت اطلاعات بین الملل در حال وخیم شدن است.

پیش از این نیز، رئیس جمهور روسیه و اعضای شورای فدرال این کشور درباره آخرین تحولات درگیری‌های صیهونیست‌ها و فلسطینی‌ها با یکدیگر گفتگو کردند.

پوتین در این زمینه گفت: این درگیری‌ها به طور مستقیم مصالح امنیتی روسیه را به خطر می‌اندازد. مسکو پرونده منازعه اسرائیل و فلسطینی‌ها را در شورای فدارل روسیه باز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین غزه درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در آمریکا را پوتین سازماندهی می کند!
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند