Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری بوشهر گفت: بچه‌ها هر چه داشتند گذاشتند و امیدوارم از شایستگی فوتبال بوشهر دفاع کرده باشیم.

خبرگزاری میزان - رضا نظرزاده سرمربی تیم شاهین بندر عامری بوشهر در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*حد توان ما مقابل نایب قهرمان آسیا و بهترین تیم حال حاضر آسیا همین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها هر چه داشتند گذاشتند و امیدوارم از شایستگی فوتبال بوشهر دفاع کرده باشیم.

*تیم پرسپولیس اگر بخواهد بازیکنی تعویض یا جابه‌جا کند، کیفیت فوتبالش تغییر نمی‌کند، ولی تیمی مثل ما وقتی یک بازیکن خوبش بیرون می‌رود، شاید نتواند کیفیت لازم را داشته باشد. این باعث می‌شود که در دقایق پایانی اُفت کنیم.

*شما فکر می‌کنید می‌گذارند تیم بندر عامری قهرمان شود؟! ما تلاش خود را کردیم و توان‌مان همین قدر بود. وقتی بازی یک - یک است و داور پنالتی آنطور می‌گیرد، بازیکن وا می‌رود.

*من از صحنه دور بودم و ندیدم، ولی به نظرم پنالتی نبود. بعد جمع کردن تیم سخت می‌شود. پرسپولیس را که یک روز در میان در آسیا بازی می‌کند، توانش را با ما که در لیگ دو هستیم مقایسه می‌کنید؟! توانایی تیم ما همین است.

*اصلا  بازی جام حذفی برای ما مهم نیست. من این را هفته پیش به بازیکنانم گفتم. قشقایی پرسپولیس را برد، الان کجاست؟ به چه دردش می‌خورد. من اگر بتوانم تیمم را دوم لیگ دسته دو کنم هنر کردم.

* من هفته دوم به تیم آمدم و دیدم تیم جام حذفی شرکت کرده است، وگرنه من در این جام شرکت نمی‌کردم. من اگر سرمربی تیمی باشم در جام حذفی شرکت نمی‌کنم. تحقیق کنید، هر تیمی در مراحل بالای جام حذفی برود، لیگ را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: دیاباته غایب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن

انتهای پیام/

برچسب ها: جام جذفی فوتبال شاهین بندر عامری رضا نظرزاده پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس جام جذفی فوتبال شاهین بندر عامری پرسپولیس بندر عامری جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فرداشب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه درمورد تساوی در بازی امشب گفت:"در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم