Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادرسون بیشتر از هر دروازه بان دیگری در لیگ برتر انگلیس، کلین شیت کرد.

ادرسون مورائس فاتح دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 شد. 

به گزارش طرفداری، با گلی که ایهه ناچو در بازی امشب لسترسیتی و چلسی وارد دروازه ادوارد مندی کرد، تعداد کلین شیت های این دروازه بان  به فاصله 1 بازی تا پایان فصل، روی عدد 16 باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب نزدیک ترین تعقیب کننده صدرنشین جدول کلین شیت از دور خارج شد؛ این یعنی ادرسون مورائس، دروازه بان 27 منچسترسیتی با 18 کلین شیت رسما برنده دستکش طلایی لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 لقب گرفت. ادرسون فصل گذشته نیز این عنوان را کسب کرده بود. 

دروازه بان باشگاه تعداد کلین شیت ادرسون مورائس منچسترسیتی 18 ادوارد مندی چلسی 16 امیلیانو مارتینز استون ویلا 15 هوگو لوریس تاتنهام 12 کاسپر اشمایکل لسترسیتی 11

 

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس ادرسون مورائس دروازه بان کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم

در این ویدیو مروری خواهیم داشت بر موقعیت های گل صد درصدی که طی سال های اخیر در لیگ برتر انگلیس از دست رفته است. در این ویدیو ستارگانی همچون رونالدو، تورس، آگوئرو و هالند نیز حضور دارند.

دانلود (34.2MB)

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است