Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@00:28:54 GMT

نماز جمعه قزوین این هفته در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۵۰۴۱

نماز جمعه قزوین این هفته در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود

در جلسه ‌ای با حضور جمعی از مسئولان ستاد کرونای استان قزوین مقرر شد نماز جمعه این هفته در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در نشست مسئولان ستاد کرونا استان قزوین بیان کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم با همکاری و همراهی بسیار خوب مسئولان در این شرایط توانستیم با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، نماز عید فطر را که در دین بسیار حائز اهمیت است، برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: اهتمام دین نسبت به نماز بسیار بالاست و یکی از ارزش‌های دینی به اهتزاز درآمدن پرچم دین با اقامه نماز است و الحمدالله شما عزیزان در این موضوع سربلند شدید و با برگزاری با شکوه نماز عید فطر، پرچم دین را برافراشته نگه داشتید.

 

وی خاطر نشان کرد: ان‌شاالله مراحل برگزاری نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل ‌ها و دستورالعمل ‌های بهداشتی صورت بگیرد تا با رعایت کامل پروتکل‌ ها از سوی نمازگزاران که همواره بهترین همراهان در کنترل بیماری کرونا بوده ‌اند، نماز جمعه برگزار شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی نماینده ولی فقیه در استان قزوین نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی

در حالی که شب گذشته بسیاری از زائران به حرم نبوی در مدینه مشرف شده بودند بارش شدید باران آن‌ها را پراکنده و به سمت فضای مسقف مسجدالنبی یا محل اسکان‌شان هدایت کرد.

دریافت 794 KB

دیگر خبرها

  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند