Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ‌، امروز چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال سه دیدار برگزار می شود. 

برنامه این رقابت ها: 

قشقایی – فولاد

هنوز قشقایی را فراموش نکردیم! تیمی که چهار سال پیش آمد و پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرد و رفت. شیرازی ها هم اکنون با 24 امتیاز رده شانزدهم جدول لیگ یک هستند. فولاد حریف این تیم اما یک تیم آسیایی است و در لیگ برتر هم اوضاع خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که مهدی هاشمی‌ نسب، مربی فولاد درباره دیدار با قشقایی عنوان کرده، فولادی‌ها نباید قشقایی را دست کم بگیرند. 

آلومینیوم اراک – تراکتور

تراکتور شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد اما تمام امیدش به جام حذفی است.  آلومینیوم اراک نیز  در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفته است.

تراکتور این روزها به شدت دچار حاشیه است چرا که کاپیتان هایش یعنی دژاگه و شجاعی با کادر فنی دچار مشکل شده اند. 

تراکتور و آلومینیوم در مرحله یک شانزدهم نهایی به ترتیب شهرداری ماهشهر و هوادار را از پیش رو برداشتند.

استقلال – ذوب آهن

دو تیم با شکست در لیگ برتر پا به رقابت‌های جام حذفی گذاشتند. استقلال با شکست مقابل پرسپولیس روحیه خود را از دست داد اما تمام امیدش به جام حذفی است. ذوب آهن نیز کارش به جایی رسیده که برای بقا می جنگد. 

نکته دیگری که درباره این بازی وجود دارد، انتقام‌جویی استقلالی‌هاست و آن‌ها می‌خواهند شکست خانگی هفته گذشته این تیم در لیگ برتر را با پیروزی در جام حذفی جبران کنند. طبق صحبت‌های فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از داربی، این تیم با تمام وجود در جام حذفی به میدان می‌رود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استقلال قشقایی ذوب آهن لیگ برتر جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو آلوز همچون فصل گذشته شروع فصل را با گلسازی متعدد آغاز کرد اما هر چه گذشت آمار او نیز رو به افول گذشت و حالا جایگاه صدرنشینی خود را با ابوالفضل جلالی شریک شده که هر دو در این فصل 9 گل ساخته‌اند.

ریکی آلوز در مجموع با 22 پاس گل یکی از بهترین گلسازان ادوار لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود و ارزش کار ستاره پرتغالی به این است که او تنها در کمتر از دو فصل توانسته آمار پاس گل خود را از بیست بالاتر ببرد.

با این حال آلوز در این دو فصل تمام تلاش خود را کرده تا رکورد 14 پاس گل سعید صادقی را بشکند و آقای پاس گل برتر تاریخ لیگ برتر شود اما برای دومین فصل متوالی در این مهم ناکام مانده است.

ریکاردو برای رسیدن به رکورد سعید صادقی باید در ادامه فصل هر بازی یک پاس گل بدهد که این هدف شاید چندان با واقعیت همخوانی نداشته باشد. البته آلوز فصل گذشته چند بازی متوالی موفق به ارسال پاس گل شد اما حتی اگر او تا پایان فصل 5 گل بسازد، بازهم از رکورد صادقی عبور نخواهد کرد.

به این ترتیب آلوز که فصل آینده نیز تحت قرارداد تراکتور است، باید این هدف خود را در لیگ بیست و چهارم دنبال کند؛ جایی که تراکتور انتظار خواهد داشت تا او درخششی بیشتر از این را هم در ترکیب تیمش نشان بدهد.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها