Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:22:34 GMT

پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد در روز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۵۳۳۴

پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد در روز جمعه

اردوی دهم شاگردان غلامرضا محمدی روز جمعه هفته جاری در خانه کشتی به پایان خواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از برگزاری جام تختی در سالن 12 هزار نفری آزادی، اردوی دهم تیم ملی کشتی آزاد ظهر روز جمعه (31 اردیبهشت) به اتمام خواهد رسید.  

اردوی یازدهم شاگردان غلامرضا محمدی از چهارم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم خود را برای شرکت در بازی‌های المپیک آماده می‌کند و این در حالی است که هنوز ملی‌پوشان اوزان 65، 74، 97 و 125 کیلوگرم انتخاب نشده‌اند.

 

در 65 کیلوگرم رقابت رودررو در تهران از بین امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی ملی‌پوش را مشخص خواهد کرد. در سه وزن دیگر نیز انتخابی در لهستان اتفاق خواهد افتاد.

 

مصطفی حسین‌خانی و یونس امامی در 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان و علی شعبانی در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع و امین طاهری در 125 کیلوگرم طی روزهای 18 و 19 خرداد در تورنمنت بین المللی زیلکوفسکی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با هم رقابت خواهند کرد.

 

این آخرین تورنمنت بین المللی است که تیم ملی پیش از المپیک تجربه می‌کند.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها

تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران که برای شناسایی استعدادها برگزار شده بود با معرفی تیم برتر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، تیم فوتبال پسران زیر 12 سال شهرستان ملارد به عنوان برترین تیم تورنمنت زیر 12 سال فوتبال پسران استان تهران دست یافت.

در ادامه فعالیت‌های پایه‌ای فوتبال در استان تهران، تورنمنت استانی زیر 12 سال فوتبال پسران با حضور 6 تیم برتر مناطق شش گانه استان (ملارد، بهارستان، حوزه جنوب غرب تهران، حوزه جنوب شرق تهران، پاکدشت و دماوند) از ساعت 10:30 الی 13 پنجشنبه مورخ 1403/2/6 در محل ورزشگاه شهدای هویزه تهران به میزبانی هیئت فوتبال حوزه جنوب غرب تهران برگزار شد.

در پایان این تورنمنت تیم‌های شهرستان‌های ملارد و بهارستان به فینال راه یافتند که این بازی با برتری شهرستان‌های ملارد به اتمام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران که تأکید بسیاری به برگزاری چنین تورنمنت‌هایی دارد در پایان این رقابت‌های جذاب پیام تشکر و قدردانی خود را از کلیه هیئت‌های شهرستان‌ها و حوزه‌ها به ویژه هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و همچنین مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان که کمال همکاری و همراهی را با هیئت فوتبال استان تهران در راه برگزاری این تورنمنت داشتند، اعلام و برای همه افرادی که در برگزاری این تورنمنت تلاش کردند، آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر