Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@04:59:10 GMT

انتقاد یک نماینده از ثبت نام دولتی‌ها در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۵۵۳۸

انتقاد یک نماینده از ثبت نام دولتی‌ها در انتخابات

مهر: وحید جلال زاده با اشاره به ثبت نام برخی از دولتمردان فعلی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این افراد برای ثبت نام در انتخابات منع قانونی ندارند.

وی بیان کرد: اما مسئله مهم در این باره آن است که در دولت روحانی کشور به بدترین شرایط اقتصادی رسید و دولتمردانی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند، جزو عناصر اصلی و تعیین کننده دولت هستند و با عملکرد ضعیف خودشان، اقتصاد و معیشت مردم را به پرتگاه هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدترین تصمیم گیری های اقتصادی در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده ثبت نام این افراد در انتخابات ریاست جمهوری را دهن‌کجی به افکار عمومی می‌دانم و آنان با این عملکرد ضعیف خود نباید در این عرصه حضور می یافتند.

جلال زاده تصریح کرد: دولتمردان فعلی با عملکرد ضعیف خود مسبب و مسئول وضعیت بد اقتصادی مردم هستند و درست نبود که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.

وی افزود: دولتی ها مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس کردند و همه دیدیم که بازار سرمایه به کجا رسید و این افراد در گرانی های بی رویه و عدم کنترل بازار هم‌ نقش زیادی دارند و برای مردم پذیرفتنی نیست که آنان خود را مجدداً در عرصه انتخابات قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور این افراد در انتخابات صرفاً با اهداف سیاسی انجام شده است و آنان می خواهند در صورت ردصلاحیت، شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهند. این کار آنان حرکت سیاسی است و به هیچ وجه به نفع مردم و برای خدمت به آنان پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری نگذاشته اند.

جلال زاده تصریح کرد: البته جای نگرانی نیست و مردم ما در انتخابات پیش رو پاسخ محکمی به این افراد می دهند و به آنان ثابت می‌کنند که به دنبال افرادی هستند که برای حل مشکلات کشور پا به عرصه انتخابات گذاشته اند نه اینکه، انتخابات را محلی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود تلقی کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات ثبت نام دولتی ها انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار