Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با دفاع از کشتار غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در نوار غزه، اعلام کرد که این حملات تا «هر زمان که لازم باشد» ادامه خواهد یافت.

- ساکنان شهرهای مختلف کرانه باختری روز سه‌شنبه همراه با قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حمایت از غزه دست به تظاهرات‌های گسترده زدند که چهار نفر از آنها در جریان درگیری با صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- منابع صهیونیستی بامداد امروز -چهارشنبه- از تلاش نافرجام این رژیم برای ترور «محمد ضیف» فرمانده نظامی حماس خبر دادند.

- سازمان عفو بین‌الملل حملات اسرائیل به ساختمان‌های غیرنظامی در نوار غزه را «جنایات جنگی» دانسته و خواستار تحقیقات درباره آن شد.

- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود به نوار غزه، شامگاه سه‌شنبه بیش از ۵۰ بار مناطق مختلف شهر رفح را بمباران کردند.

- سناتور دموکرات آمریکایی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با نماینده ایران در سازمان ملل متحد دیدار کرده است.

- پایگاه بلومبرگ طی گزارشی نوشت که مواضع نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در خصوص پیشرفت چشمگیر در مذاکرات وین، باعث کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شد.

- رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا طی بیانیه‌ای بر لزوم برقراری آتش‌بس بین فلسطین و رژیم صهیونیستی در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

- مشاور امنیت ملی آمریکا و همتای انگلیسی وی طی دیداری در واشنگتن درباره ایران گفت‌وگو کردند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی آمریکا مذاکرات وین نوار غزه عفو بین الملل نانسی پلوسی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد

سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران‌های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین‌روبی سازمان ملل اظهار کرد: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می‌کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی‌شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم‌های تخلیه‌کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

کد خبر 748408

دیگر خبرها

  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • آواربرداری نوار غزه احتمالا ۱۴ سال طول می‌کشد
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند