Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:03:40 GMT

سرمربی آبیکی تیم ملی جام جهانی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۵۶۳۵

سرمربی آبیکی تیم ملی جام جهانی را از دست داد

اسماعیل عبادی به دلیل مثبت شدن تست کرونا از حضور در جام جهانی تیراندازی با کمان بازماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ملی پوشان کشورمان در حالی در مرحله دوم جام جهانی تیراندازی با کمان حضور دارند که اسماعیل عبادی ملی پوش سابق و با تجربه استان و سرمربی حال حاضر تیم ملی به دلیل مثبت شدن تست کرونا این مسابقات را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام جهانی برای شاگردان عبادی در حالی از امروز آغاز می شود که بدون شک حضور عبادی در نخستین تجربه هدایت ملی پوشان می توانست اتفاق خوبی برای او و شاگردانش باشد. 

البته امید نجاری سرپرست تیم ملی و مدیر تیم های ملی در کنار ملی پوشان خواهد بود تا جای عبادی را برای کمانداران پر کند .

اسماعیل عبادی از جمله ورزشکاران با تجربه استان در سال های اخیر است که در ویترین افتخارات ورزشی خود نشان طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی و نشان های رنگارنگ جام جهانی تیراندازی با کمان را در اختیار دارد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • آشنایی با استاد شعله
  • آشنایی با استاد اسماعیل آشتیانی
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد