Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز منصورکیائی امروز درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس دستورالعمل در پایه‌های ابتدایی آزمونی نداریم و بحث عملکرد دانش‌آموز  در طول سال بانظر مدیریان مدارس و مناطق درحال انجام است.

*ثبت‌نام پایه اول از یکم خرداد ماه امسال 

وی با اشاره به اینکه اواسط خرداد ماه امسال زمان دریافت نتایج تحصیلی دانش‌آموزان است،گفت: ثبت نام پایه اول از یکم خرداد ماه امسال آغاز می‌شود که با مراجعه حضوری دانش‌آموزان در مدارس امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اولی به این صورت است که خانواده‌ها به مدرسه مراجعه کرده و مدیر مدرسه نسبت به  ثبت موقت ثبت‌نام دانش‌آموز در سامانه اقدام می‌کند و پس از اعلام پاسخ پایگاه سنجش براساس نوبت‌بندی ثبت‌نام قطعی در مدرسه انجام می‌شود.

*میان پایه‌ها نیازی به مراجعه حضوری در مدارس ندارند

منصورکیائی با بیان اینکه میان پایه‌ها نیازی به مراجعه حضوری در مدارس ندارند، گفت: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها به‌صورت خودکار انجام می‌شود و دانش آموز به پایه بالاتر می‌رود البته به‌جز مواردی که قرار است خانواده نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه دیگر اقدام کند که در این صورت شرایط به گونه‌ای دیگر خواهد بود.

*اولیا نگران ثبت‌نام دانش‌آموزان نباشند

وی با اعلام اینکه اولیا نگران ثبت‌نام دانش‌آموزان نباشند، تصریح کرد: هیچگونه دغدغه‌ای برای ثبت‌نام در مدرسه وجود ندارد.

*مدارس حق دریافت هیچ وجهی به‌جز وجه کتاب و بیمه دانش‌آموزی را ندارند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران  با تاکید بر اینکه مدارس حق دریافت هیچ وجهی به‌جز وجه کتاب و بیمه دانش‌آموزی را ندارند، خاطرنشان کرد: موضوع مهمی که باید مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد این است که ثبت‌نام دانش‌آموزان باید در محدوده جغرافیایی صورت گیرد.

*ثبت‌نام دانش‌آموزان باید در محدوده جغرافیایی صورت گیرد

منصورکیائی یادآور شد: ثبت‌نام تنها درمدارس خاص، هنرستان‌ها و عشایری محدوده جغرافیایی ندارد در غیر این صورت موضوع مهم ثبت‌نام دانش‌آموز در حوزه جغرافیایی مربوط به خود مهم است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ثبت نام دانش آموز مازندران ثبت نام دانش آموزان ثبت نام دانش آموز خرداد ماه پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان