Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:27:13 GMT

ناکامان لیگ برتر به دنبال رستگاری در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۶۲۰۴

ناکامان لیگ برتر به دنبال رستگاری در جام حذفی

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مدعیان ناکام لیگ برتر به مصاف رقبایشان می‌روند. به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز (چهارشنبه) سه دیدار برگزار می‌شود تا تکلیف هشت تیم برتر این رقابت ها مشخص شود.

قشقایی – فولاد

هنوز شگفتی‌سازی قشقایی در جام حذفی چهار سال پیش و برتری مقابل پرسپولیس در یادهاست و آن‌ها دوباره قرار است در خانه به مصاف یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتری بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تفاوت عمده آن‌ها با گذشته این است که شیرازی‌ها مانند قبل سرحال نیستند و در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک قرار دارند و کاندیدای سقوط به لیگ دو هستند. قشقایی در مرحله یک هشتم نهایی اتحاد کامیاران را در ضربات پنالتی شکست دادند.

در آن سوی میدان، فولاد پس از شکست مقابل نساجی در لیگ برتر به دنبال فراموش کردن ناکامی‌های اخیرش است و نکونام، سرمربی این تیم به دنبال صعود به مراحل بالاتر جام حذفی و قهرمانی در این رقابت‌هاست. همانطور که مهدی هاشمی‌ نسب، مربی فولاد درباره دیدار با قشقایی عنوان کرده، فولادی‌ها نباید قشقایی را دست کم بگیرند. فولاد در مرحله گذشته جام حذفی با ۳ گل ماشین سازی را شکست داد.

آلومینیوم اراک – تراکتور

این دو تیم لیگ برتری در شرایط متفاوتی به مصاف هم می‌روند. آلومینیوم اراک با هدایت علی منصوریان در ۶ بازی گذشته‌اش شکست نخورده با نتایجی که کسب کرده – البته با بازی بیشتر نسبت به استقلال و فولاد – در رده چهارم لیگ برتر قرار گرفته است. در آن سوی میدان، تراکتوری قرار دارد که درگیر حواشی بسیاری است و دو کاپیتان نامدار این تیم یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با کادر فنی این تیم دچار مشکل شده‌اند. همچنین شنیده شده که زنوزی، مالک تراکتور اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد برای این تیم هزینه کند تا حواشی پیرامون تراکتورسازان دوچندان شود. تراکتور در دو بازی‌ای که پس از لیگ قهرمانان برگزار کرده مقابل پیکان و صنعت نفت به تساوی یک، یک رسیدند و آن‌ها هم از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماندند.

تراکتور و آلومینیوم در مرحله یک شانزدهم نهایی به ترتیب شهرداری ماهشهر و هوادار را از پیش رو برداشتند.

استقلال – ذوب آهن

دو تیم با شکست در لیگ برتر پا به رقابت‌های جام حذفی گذاشتند. هم استقلال و هم ذوب آهن شرایط سختی در لیگ برتر دارند چرا که استقلال از کورس قهرمانی تقریبا جا مانده و ذوب آهن هم به سختی برای بقا می‌جنگد ولی با وجود تمام این ناکامی‌ها، دو تیم حساب ویژه‌ای روی جام حذفی باز کرده اند.

نکته دیگری که درباره این بازی وجود دارد، انتقام‌جویی استقلالی‌هاست و آن‌ها می‌خواهند شکست خانگی هفته گذشته این تیم در لیگ برتر را با پیروزی در جام حذفی جبران کنند. طبق صحبت‌های فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از داربی، این تیم با تمام وجود در جام حذفی به میدان می‌رود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال ذوب آهن جام حذفي فوتبال ايران لیگ برتر جام حذفی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه آبی های پایتخت سه شکست تلخ در فینال های جام حذفی با مجیدی و ساپینتو را تجربه کنند، تیم پرستاره فصل 97-1396 استقلال با هدایت وینفرد شفر موفق به کسب هفتمین جام قهرمانی حذفی فوتبال ایران شد.

در دیداری که شش سال پیش همچین روزی و در شهر خرمشهر میان دو تیم استقلال و خونه به خونه بابلی برگزار شد که هدایتش بر عهده دراگان اسکوچیچ کروات بود.

باوجود اینکه خیلی ها استقلال را از پیش برنده این بازی می دانستند اما بابلی ها نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هرچه که از زمان بازی می گذشتند با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم پرمهره استقلال تلاش می کردند.

در حالی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می شد، در  سی و پنجمین دقیقه بازی بود که روی ارسال محشر خسرو حیدری، مامه تیام فوق ستاره آن فصل آبی ها دروازه خونه به خونه را باز کرد تا خیال هواداران این تیم تا حدی از بابت پیروزی استقلال راحت شود.

بعد از این گل بود که تیم خونه به خونه با تعویض های هجومی اسکوچیچ، حملات پردامنه ای را روی دروازه رحمتی شکل دادند اما با واکنش های دیدنی کاپیتان استقلال روبرو شدند و موفق به گشودن دروازه استقلال نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد و استقلال بعد از هفت سال به قهرمانی حذفی برسد.

جامی که تبدیل به تنها دستاورد وینفرد شفر در یک فصل و نیم حضورش در استقلال شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی