Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: به منظور ایجاد دسترسی همگانی و عدالت ارتباطی  تمامی روستا‌های استان به شبکه ملی اطلاعات،  با صدور مجوز و تامین اعتبار از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات لازم برای ایجاد پوشش اینترنت پر سرعت همراه در این روستا‌ها از سوی شرکت ارتباطات سیار به استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مخابرات منطقه یزد عملیات اجرایی را شروع کرده و طبق برنامه ریزی انجام شده، در چند روز آینده، دسترسی ۳۳۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات تکمیل خواهد شد.

پاکدل ادامه داد: با وجود هدف برنامه توسعه ششم کشور مبنی بر دسترسی ۸۰ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، با اقدامات صورت گرفته در سطح وزارت ارتباطات، تلاش قابل تقدیر مجری کشوری طرح توسعه ارتباطات روستایی USO و هماهنگی و همکاری‌های استانی، استان یزد موفق شد قبل از اتمام برنامه ششم توسعه، صد در صد از روستا‌ها را تحت پوشش قرار دهد و رکورد دسترسی ۹۹/۸ درصد از کل جمعیت استان و ۹۹ درصد کل ساکنین روستا‌ها و آبادی‌ها به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت را ثبت کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اینترنت پرسرعت ارتباطات سیار شبکه ملی اطلاعات روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ شاخص کلیدی برای سنجش اکوسیستم‌های نوآوری

رئیس پارک فناوری پردیس در آیین افتتاحیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ اظهار کرد: در سطح فنی اکوسیستم‌های نوآوری در جهان ۶ شاخص مهم مطرح است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفاری‌نیا؛ رئیس پارک فناوری پردیس در آیین افتتاحیه رویداد اینوتکس 2024 اظهار کرد: در سطح فنی اکوسیستم‌های نوآوری در جهان 6 شاخص مهم مطرح است که نخست وضعیت استعدادها و نیروی انسانی است که دانشجویان و فارغ‌التحصیلان هستند.

صفاری‌نیا ادامه داد: دوم سطح دانش فنی و دسترسی به دانش فنی در این مناطق است. سوم میزان دسترسی به بازار، چهارم چگونگی تأمین مالی، پنجم عملکرد و ارزش اقتصادی زیست بوم و ششم شبکه‌های ارتباطی فعال در زیست بوم است.

وی تأکید کرد: شبکه‌های ارتباطی برای استارتاپ‌ها،‌ سرمایه‌گذاری و هم افزایی را به دنبال دارد. هرچقدر شاخص ها و دسترسی پذیری مناطق به صنایع بالاتر باشد آن زیست بوم فعال تر است.

رییس پارک فناوری پردیس گفت: صدها شرکت فناور در اینوتکس 2024 این زمینه را فراهم می‌کنند تا اعضا به همکاری‌های داخلی و خارجی دسترسی پیدا کنند.

وی گفت: جایزه مصطفی، المپیک فناوری و شبکه تبادل فناوری به عنوان مجموعه‌ای از رویدادهای بین‌المللی است که به آنها می‌پردازیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ شاخص کلیدی برای سنجش اکوسیستم‌های نوآوری
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی