Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:10:08 GMT

گاندوها دبل می کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۶۲۴۰

گاندوها دبل می کنند؟

شاگردان سید مجتبی حسینی در جام حذفی امشب مهمان استقلال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در مسابقات جام حذفی امشب و از ساعت ۳۵/‏۱۹‬ به مصاف استقلال خواهند رفت. گاندو ها که در دیدار گذشته خود در لیگ برتر مقابل گل گهر تن به شکست داده‌اند تلاش می‌کنند در دیداری دوباره با شاگردان مجیدی این تیم را در فاصله کمتر از ۱۰ روز از پیش رو برداشته و برای کسب جام در رقابت‌های حذفی به مصاف حریف بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود عملکرد خوب این دروازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آهن در مصاف با استقلال هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. گفتنی است فرشاد محمدی مهر بر خلاف دیدار گذشته با استقلال در این دیدار حضور دارد و فیکس خواهد بود.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور جهانی در میدان و استفاده از تجربه وی قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد. این در حالی است که قاسم حدادی فر دیگر هافبک با تجربه ذوبی‌ها به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی‌تواند به میدان برود.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان مجیدی هستند. به احتمال فراوان دارکو بیدوف در نیمه دوم به ترکیب گاندو ها خواهد آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب ذوب آهن برابر استقلال

شهاب گردان، وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری.

کد خبر 494617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال استقلال ترکیب بازیکنان جام حذفی مجتبی حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به محرومیت سید حسین حسینی کاپیتان استقلال در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به برگزاری بازی حساس آبی پوشان تهرانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز جواد نکونام و اعضای کادر فنی استقلال به شدت نسبت به دقایق ابتدایی بازی مقابل این حریف تبریزی نگاه ویژه دارند.

با توجه به کم تجربه بودن دروازه‌بان دوم تیم استقلال و عدم حضور در چنین مسابقاتی با این وسعت و حساسیت جواد نکونام در نظر دارد با استحکام بخشیدن هرچه بیشتر به خط دفاعی و بازیکنان حاضر در خط هافبک شرایط ایجاد کند که بازیکنان تیم تراکتور برای رسیدن به دروازه استقلال کار سختی را در میانه زمین داشته باشند.

هر چند تیم تراکتور دارای هافبک‌های خطرناک داخلی و خارجی است و مهاجمان این تیم این روز‌ها شرایط سختی را برای مدافعان رقیب تیمشان به وجود آورده‌اند، اما قرار است استقلال در ابتدای بازی برای روحیه بخشیدن به دروازه‌بانش و جلوگیری از خطر گل خوردن در خانه حریف با دفاع چند لایه و پرس تیم تراکتور از جلو حریفش را عقب و دور از دروازه خودش نگه دارد تا شانسش برای کسب حداقل امتیاز بیشتر شود.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ضد حمله زدن به دروازه تراکتور مدنظر قرار داده که همین امر قطعاً روی عدم حمله همه جانبه تیم تراکتور روی دروازه استقلال تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!