Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی از اوضاع غزه، خواستار اطمینان حاصل کردن از منابع مالی کافی برای انجام عملیات بشردوستانه در این منطقه شد.

قدس آنلاین: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، از اوضاع انسانی دشوار و تخریب گسترده زیرساخت‌های حیاتی غزه ابراز نگرانی کرد.

او در توئیتی نوشت: ما در غزه شاهد رنج انسانی بسیار زیاد و تخریب گسترده خانه‌ها و زیرساخت‌های حیاتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از جامعه بین‌المللی می‌خواهم اطمینان حاصل کند منابع مالی کافی برای عملیات بشردوستانه در غزه وجود دارد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که علی‌رغم اعتراضات و مخالفت‌های بین‌المللی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد و موجب شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی از جمله شماری زن و کودک شده است.

منابع خبری هم از اصرار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بر ادامه حملات خود به غزه خبر می‌دهند. او که تحت حمایت کشورهای غربی است، به رؤسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه ابلاغ کرده است که عملیات نظامی علیه غزه چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آنتونیو گوترش سازمان ملل فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز سه شنبه در واکنش به تجاوز اشغالگران قدس به مردم مظلوم رفح در سخنانی اعلام کرد: شکست تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح در نوار غزه، آزادی اسیران و توقف تهاجم به رفح یک تراژدی خواهد بود.

دبیرکل سازمان ملل در این خصوص ادامه داد: ادامه عملیات نظامی (رژیم) اسرائیل در رفح باعث نگرانی است؛ تهاجم گسترده منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

آنتونیو گوترش در ادامه افزود: بسته شدن گذرگاه‌های رفح و کرم شالوم تأثیر مخربی بر وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه دارد و این گذرگاه‌ها باید فوراً بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل تشدید تنش‌ها را متوقف کند و در تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه مشارکت سازنده داشته باشد. من از فعالیت مجدد نظامی در رفح توسط نیروهای اسرائیل ناراحت و مضطرب هستم.

کد خبر 6099693

دیگر خبرها

  • گوترش: حمله تمام عیار به رفح فاجعه انسانی به بار خواهد آورد
  • ۷۵ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده اند
  • واکنش گوترش به آغاز عملیات زمینی اسرائیل در رفح
  • هشدار آلمان به رژیم صهیونیستی درباره «یورش گسترده» به رفح
  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • حریق گسترده در رفح در پی حملات اسرائیل
  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • بمباران شدید رفح+فیلم
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه