Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال  پیکان و سایپا یکشنبه شب در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند و اتفاقی عجیب در آن مسابقه افتاد؛ تیم پیکان در دقیقه ۹۷ ششمین تعویضش را هم انجام داد. در حالی که هر تیم ۵ تعویض بیشتر، نمی‌تواند انجام دهد. این اتفاق عجیب که مربیان و سرپرست پیکان و البته داور چهارم مقصر آن بودند، حالا تبدیل به یک حاشیه در فوتبال ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سایپا که در آن مسابقه شکست خورد و حالا از گزینه های اصلی سقوط به لیگ یک است، به کمیته انضباطی شکایت کرده و خواستار اعلام نتیجه ۳ بر صفر برای این مسابقه شده است.  

این در حالی است که هنوز اعضای کمیته انضباطی برای این موضوع جلسه‌ای تشکیل نداده اند و با توجه به پیچیدگی موضوع، احتمالا بررسی این پرونده طولانی شود. نه تنها در آیین نامه انضباطی فوتبال ایران، چاره‌ای برای این موضوع و مجازات برای تعویض بیش از حد تیم‌ها پیش بینی نشده، بلکه احتمالا فیفا هم قوانین سفت و سختی را برای چنین موضوع عجیبی پیش بینی نکرده است. به همین دلیل تصمیم گیری برای این موضوع و نتیجه این شکایت، احتمالا کاملا سلیقه‌ای خواهد بود.  

همانطور که درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ دیروز اعلام کرد که نتیجه بازی تغییری نمی‌کند، احتمالا هر یک از اعضای کمیته انضباطی هم نظری مختص خود در این مورد داشته باشند.

البته با توجه به این که در قانون، درباره این موضوع بندی نیامده و بازیکن تعویضی ششم پیکان هم حدودا یک دقیقه در بازی بوده و تاثیری روی مسابقه نداشته، بعید است کمیته انضباطی رای به ۳ بر صفر شدن نتیجه مسابقه به سود سایپا بدهد و احتمالا با اعمال محرومیت برای ناظر بازی و داور چهارم مسابقه و البته یک جریمه برای تیم پیکان پرونده را می‌بندند.

بیشتر بخوانید

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:
درباره بازی پرسپولیس و سپاهان به نتیجه واحدی رسیدیم/ احتمال صدور رای دربی در روز پنجشنبه وجود دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پیکان تهران سایپا تهران کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی