Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@16:50:18 GMT

یک خانه در صادقیه تهران چند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۷۲۷۱

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ صادقیه یکی از محله‌های تهران است که در غرب تهران قرار دارد؛ این محله در دو منطقه پرمتقاضی شهرداری یعنی منطقه دو و پنج واقع شده است؛ این دو منطقه از مناطق بسیار پر متقاضی برای خرید و فروش مسکن در تهران محسوب می‌شود و هر ماهه بخش زیادی از معاملات شهر تهران در این دو منطقه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت صادقیه نیز از مناطق پرتقاضا تهران برای خرید و فروش مسکن به حساب می‌آید.

یک کارشناس مشاور املاک در صادقیه در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در صادقیه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به آسانی نمی‌توان رقمی را به عنوان قیمت مسکن در این محله اعلام داشت؛ برای مثال یکی از فایل‌های ما واحدی بدون انباری، آسانسور و پارکینگ در طبقه چهارم است که متری 22میلیون تومان فایل شد؛ در مقابل واحدهایی نیز وجود دارد که با قیمت 60میلیون تومان در هر متر مربع هم فایل می‌شود.

وی ادامه داد: واحدهای نوساز قیمت بالاتری دارد و اگر بخواهیم یک رقم کلی برای قیمت واحدهای نوساز اعلام کنیم، این واحدها از متری 35 الی 40میلیون تومان شروع می‌شود و با توجه به متریال و امکانات قیمت افزایش دارد.

این کارشناس مشاور املاک اظهار داشت: یک واحد 60متری و نوساز در گلناز متری 40میلیون تومان و خانه‌ای 120متری و نوساز در خیابان بهنام متری 55میلیون تومان قیمت‌گذاشته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که مناطق ارزان صادقیه برای خرید مسکن کجاست گفت: اگر قصد خرید واحدی ارزان قیمت در صادقیه را دارید، واحدهای پایین‌تر از بلوار گلاب و نیز خانه‌هایی که به طرشت نزدیک می‌شود، قیمت پایین‌تری دارد؛ اما باز هم باید خود واحد و شرایط آن را سنجید.

این کارشناس مشاور املاک در خصوص چگونگی وضعیت قیمت مسکن در این محله خاطر نشان کرد: مدتی است که قیمت مسکن در صادقیه ثابت بوده و برای اعلام آینده قیمت مسکن نیز نمی‌توان نظری قطعی صادر کرد؛ اما در حال حاضر معاملات در رکود بوده و قیمت مسکن ثابت است.

پربیننده ترین شرایط دریافت تسهیلات ۳۰۰میلیون تومانی ساخت مسکن / مدت بازپرداخت تسهیلات ۲۰ساله است خانه‌های شمال تهران چند؟ خبر خوش برای متقاضیان وام ساخت مسکن ١.٣میلیون واحد خانه خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شد / با مالیات مسکن از کالای سرمایه‌ ای خارج می شود بازار مسکن حباب دارد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن تهران انتخابات ۱۴۰۰ قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اجتماع مردمی صادقیون، شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی؛ عزاداران مکتب جعفری در این مراسم از ساعت ده صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت با تجمع در میدان صادقیه، عزاداری می‌کنند.

این مراسم با قرائت قرآن و مداحی آغاز می‌شود و در ادامه پیکر مطهر شهید گمنام، تشییع می‌شود.

پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هم در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم انقلابی و ولایتمدار و مدیران شهری در منطقه ۲۲ تشییع و تدفین می‌شود.

پیکر این شهید والامقام از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی تشییع و پس از آن درشهرک شهید خرازی به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها