Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران در مورد ضرب و شتم یک خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی گفت: دو کمیسیون بهداشت و اصل ۹۰ پیگیر این موضوع باشند کمیسیون اصل ۹۰ هم اگر شکایتی آمد آن را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، علی خضریان در  ادامه جلسه  علنی امروز چهارشنبه (۲۹اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: متاسفانه باخبر شدیم یکی از خبرنگاران به نام خانم فائزه مومنی در حال انجام وظیفه و گزارش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مورد برخورد حراست این دانشگاه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  این خانم در حال تهیه گزارش درباره‌ی نحوه واکسیناسیون و بررسی ادعای وزارت بهداشت بوده مبنی بر این‌که واکسیناسیون براساس جدول و کد اعلامی صورت می‌گیرد، هنگامی که این خبرنگار در حال خروج از دانشگاه بوده حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی احساس کرده اخبار و اطلاعاتی در گوشی او و یا به صورت ضبطی وجود دارد با این خبرنگار درگیر می‌شوند که نتیجه آن آسیب دیدگی و شکستگی انگشتان دست این خانم بوده که اکنون پیچ و مهره در دست این خانم بعد از عمل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متاسفم که از دیروز تاکنون و بعد از این اتفاق به صورت رسمی از جامعه خبری و رسانه‌ای کشور عذرخواهی نکرده است. درخواست من از آقای نمکی وزیر بهداشت این است که به سرعت به این موضوع رسیدگی کنند اگر با متخلفان برخورد نشود و گزارش شفافی به کمیسیون بهداشت و مجلس داده نشود، حتما مجلس با این موضوع به طور جدی‌تر برخورد می‌شود.

محمد باقر قالیباف در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: خبرنگاران عزیز با مشقت و سختی به دنبال تهیه گزارش و اطلاع رسانی به افکار عمومی هستند قطعا این برخورد پسندیده نیست.

قالیباف خاطر نشان کرد: دو کمیسیون بهداشت و اصل ۹۰ پیگیر این موضوع باشند کمیسیون اصل ۹۰ هم اگر شکایتی آمد آن را مورد بررسی قرار دهد.

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: خضریان قالیباف مجلس شهید بهشتی اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی