Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیسیون مشترک برجام که تاکنون ۴ دور از آن برگزار شده، روز چهارشنبه در وین از سر گرفته خواهد شد.

خبرگزاری میزان - «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی، اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام در وین امروز چهارشنبه، برگزار می‌شود.

وی در حساب توییتری خود نوشت «کمیسیون مشترک برجام روز ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) نشست رسمی خود را در وین برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
در همین حال سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، با انتشار بیانیه‌ای گزارش داد «نشست کمیسیون مشترک برجام در وین امروز چهارشنبه در وین از سر گرفته خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: ۷۰۰ تحریم ترامپ برای دشوار کردن مسیر بازگشت آمریکا به برجام گزارش نشریه پزشکی «لنسنت» درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا بر تهیه اقلام دارویی ایران

به گزارش وب‎سایت اتحادیه اروپا، «نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست انریکه مورا، معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اروپا به نمایندگی از طرف جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا برگزار می‌شود و نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس و ایران در آن حضور دارند.»

اتحادیه اروپا می‎گوید «شرکت کنندگان در این نشست بحث‌های خود را درباره بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و چگونگی اطمینان حاصل کردن از اجرای کامل و موثر این توافق از سوی تمامی طرف‎ها، ادامه می‌دهند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام نشست کمیسیون مشترک برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

به گزارش العربیه، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900763

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد