Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: در ویدئوکلیپ جمعیت با موضوع تاثیر کاهش جمعیت بر آینده فرزندان، پادکست «چراغ‌خانه» موضوع جمعیت از دیدگاه پروفسور محمد اسماعیل اکبری را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینفوگرافی «جامعه جوان‌تر آینده بهتر» به پیامدهای تک فرزندی و محاسن و برکات فرزندآوری اختصاص دارد.

۳۰ اردیبهشت مصادف با روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سیاست های کلی جمعیت به مواردی مانند ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران بویژه در دوره بارداری و شیردهی و پوشش بیمه‌ای هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان، تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش‌های عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تأکید بر آموزش‌ مهارت‌های زندگی و... اشاره شده است.

شهروندان برای بهره مندی از برنامه های یاد شده می توانند ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @مراجعه کنند.

کد خبر 601974 برچسب‌ها پادکست منطقه ۶ فرهنگسرا جمعیت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پادکست منطقه ۶ فرهنگسرا جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد :۳۰ اردیبهشت ماه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ روز ملی جمعیت نامگذاری شده است وطبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت مکلف هستیم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی یادآورشد: روز ۳۰ اردیبهشت ماه روز اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در ۷ بخش نخبگان، رسانه، خانواده ها، سازمان‌های های مردم نهاد، مدیران، موسسات و شرکتهای خصوصی و دستگاه اجرایی خواهد بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: همه علاقمندان می توانند در هر بخش که احساس می کنند در رویداد می توانند حائز رتبه شوند آثار و مستندات خود را به استانداری تحویل دهند و اگر بخواهند بصورت کشوری شرکت کنند باید به سایت ستاد جمعیت مراجعه کنند.

ستاری نوید ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه پایش و ارزیابی تمام علاقمندان و کسانی که در این زمینه زحمت می کشند خواهد بود بگونه ای که بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم و این کار جهت محقق شدن ابلاغ سیاست های رهبر انقلاب اسلامی است که تاکید بر افزایش نرخ باروری، افزایش جمعیت و افزایش جمعیت دارند و با اینگونه برنامه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین مردم خواهیم شد.

کد خبر 6092930

دیگر خبرها

  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت