Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش رویترز، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اعمال محدودیت‌های بیشتر برای معاملات ارزهای دیجیتال در چین که بر نگرانی‌های ناشی از توییت‌های ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در روزهای اخیر افزود، قیمت بیت‌کوین روز چهارشنبه به کمتر از کانال ۴۰هزار دلاری سقوط کرد.

بیت‌کوین، بزرگترین و شناخته‌ترین رمزارز جهان، با حدود ۹درصد افت، به قیمت ۳۸هزار و ۹۴۰دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ارز دیجیتال درحال‌حاضر، ۴۰درصد کاهش را از بالاترین حد خود در تاریخ ۱۴آوریل، یعنی ۶۴هزار و ۸۹۵دلار تجربه کرده است.

از طرفی، اتریوم، دومین رمزارز جهان نیز، حدود ۱۵درصد سقوط کرد و به ۲هزار و ۸۷۵دلار رسید.

این کاهش قیمت در دو رمزارزی که بیشترین معاملات را به خود اختصاص داده‌، عمدتا به دلیل توییت‌های ایلان ماسک در هفته گذشته مبنی بر کنار گذاشتن بیت‌کوین به عنوان وجه پرداختی، و همچنین توییت‌های دیگری در این خصوص که آیا این خودروساز دارایی‌های بیت‌کوین خود را فروخته یا خیر، بود.

به نظر می‌رسد اعلامیه چین در روز سه‌شنبه مبنی بر اینکه موسسات مالی و شرکت‌های پرداخت را از ارائه خدمات مرتبط با معاملات رمزارزها منع کرده، به همراه هشدار به سرمایه‌گذاران در خصوص تجارت پرمخاطره ارزهای دیجیتال، وضعیت فروش را بدتر کرده است.

پربیننده ترین درگاه‌ های پول‌ رسان رمزارزها مسدود می‌ شود توضیحات همتی در خصوص شایعات اخیر حوزه رمزارزها سینا استوی بازداشت شد ایلان ماسک بازار ارزهای دیجیتالی را به پرتگاه برد سقوط بیت‌ کوین به پایین‌ترین سطح سه ماهه / توییت‌ های ایلان ماسک چه تاثیری بر بازار رمزارزها گذاشت؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال انتخابات ۱۴۰۰ ایلان ماسک بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • محرک جدید بورس
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد