Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونای خراسان جنوبی از امروز در بیرجند آماده پذیرش سالمندان بیش از ۸۰ سال است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گفت: این مرکز واقع در خیابان معلم (سالن پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) از ساعت ۹ الی ۱۹ آماده پذیرش سالمندان بالای ۸۰ سال است.   زنگویی افزود: دو مرکز دیگر تجمیعی در سالن ورزشی شهید بهشتی و سالن مدیریت بحران خیابان شعبانیه بیرجند پیش بینی کرده ایم که در مراحل بعدی و واکسیناسیون سالمندان بیش از  ۷۵ سال راه اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در شهرستان بیرجند ۲۰۰ هزار نفر بیش از ۱۸ سال واجد شرایط واکسیناسیون کرونا هستند که در دو نوبت می‌بایست ۴۰۰ هزار دوز واکسن به آن‌ها تزریق شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند به حجم سنگین عملیات واکسیناسیون کرونا در بیرجند اشاره کرد و از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست مرکز بهداشت را در تسهیل واکسیناسیون یاری کنند.

زنگویی با اشاره به وجود ۴ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در بیرجند افزود: واکسیناسیون کرونای ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در شهرستان بیرجند انجام شده و با وجود فراخوان مابقی افراد، هنوز ۱۸ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال هنوز مراجعه نکرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان بیرجند ۸۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند