Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@11:22:57 GMT

پل پوگبا به جمع معترضان به رژیم صهیونیستی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۷۶۴۵

پل پوگبا به جمع معترضان به رژیم صهیونیستی اضافه شد

هافبک مسلمان منچستریونایتد بعد از دیدار برابر فولام، پرچم فلسطین را در ورزشگاه اولدترافورد در دست گرفت و اعتراض خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش راشاتودی، در ادامه دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه به دیدار فولام رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی آخرین دیدار خانگی فصل شاگردان اوله گنار سولسشایر بود.

پل پوگبا هافبک مسلمان منچستریونایتد جدیدترین ستاره دنیای فوتبال است که حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهد که در روزهای اخیر به دلیل حملات رژیم اشغالگر قدس شرایط سختی را تجربه کردند.

در دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه‌ها حضور داشتند تا بعد از مدت‌ها در لیگ تماشاگران نیز حضور داشته باشند.

در حالی که فوفانا و حمزه دو بازیکن مسلمان لسترسیتی در دیدار اخیر این تیم نیز پرچم فلسطین را در ورزشگاه حمل کردند، این بار پل پوگبا نیز به این جمع اضافه شد و اعتراض خود را به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

پیشتر نیز افرادی چون محمد الننی و محمد صلاح در پیام‌هایی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

بیش از ۲۰۰ نفر از جمله زنان و کودکان تاکنون در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسیدند و همین باعث شده است تا خیلی از ستاره‌ها و باشگاه‌ها به حمایت از کشور فلسطین بپردازند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین

هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین‌الملل این جنبش روز یکشنبه با "دانگ لی" معاون وزیر امور خارجه چین در پکن دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت متشکل از  موسی ابومرزوق، حسام بدران، فتحی حماد، باسم نعیم و شریف ابو شماله بود.

هیئت حماس در این دیدار مشورت‌ها و رایزنی‌هایی سیاسی در رابطه با راه‌های توقف نسل‌کشی و جنگ در غزه با این مقام چینی انجام داد و به تشریح تلاش‌های انجام شده در این راستا، اوضاع انسانی فاجعه‌بار غزه در نتیجه بمباران‌ها و حملات ارتش رژیم صهیونیستی و امکان افزایش کمک‌های بشردوستانه فوری چین به ملت فلسطین پرداخت.

این هیئت ضمن تقدیر از موضع چین در حمایت از آرمان فلسطین و مخالفت با نسل‌کشی ملت فلسطین، بر تلاش‌های چین برای وحدت‌بخشی به فلسطینیان برای مقابله با رژیم اشغالگر و تحقق خواسته‌های این ملت تاکید کرد.

دانگ لی هم بر موضع ثابت کشورش در حمایت از قضیه عادلانه فلسطین و ادامه تلاش‌ها برای توقف جنایات و اقدامات غیرانسانی علیه ملت فلسطین و در نهایت رسیدن به توافق آتش‌بس در غزه و حمایت از فلسطینیان در تمامی محافل بین‌المللی تاکید کرد.

طرفین در پایان این دیدار بر ادامه مشورت‌ها و تلاش برای تحقق وحدت ملی فلسطین و آمادگی چین برای کمک در این زمینه تاکید کردند.

جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است