Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@07:18:06 GMT

باراک اوباما اشیا پرنده ناشناس را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۷۶۶۷

باراک اوباما اشیا پرنده ناشناس را تایید کرد

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا بطور ضمنی تایید کرد که مشاهدات اشیاء پرنده ناشناس (UFO) حقیقت دارد و دولت توضیحی برای آن‌ها ندارد.   به گزارش ایسنا وبه نقل از ان‌وای، او به شایعاتی مبنی بر اینکه ایالات متحده‌ی آمریکا محلی مخفی برای بیگانگان و فضاپیماهایشان دارد خندید و آن‌ را رد کرد.   رئیس جمهور سابق ایالات متحده در تماسی ویدئویی در برنامه‌ی “The Late Late Show” که اوایل روز سه‌شنبه پخش شد به شوخی به مجری برنامه، جیمز کوردن گفت: زمانی که حرف از بیگانگان می‌شود موضوعاتی وجود دارد که نمی‌توانم روی آنتن بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حقیقت این است که من وقتی وارد دفتر ریاست جمهوری شدم پرسیدم آیا آزمایشگاهی وجود دارد که ما در آن فضایی‌ها و فضاپیما نگه‌داری کنیم؟ و آن‌ها بعد از کمی تحقیقات جواب دادند: نه   اما موضوعی که حقیقت دارد این است که آثار و موارد ضبط شده‌ای از اشیا ناشناخته در آسمان وجود دارد که ما نمی‌دانیم چه هستند. ما نمی‌توانیم توضیحی برای نحوه‌ی حرکت آن‌ها و مسیرشان پیدا کنیم این اشیاء الگوی مشخص قابل توصیفی ندارند.     من فکر می‌کنم مردم هنوز به طور جدی می‌خواهند بفهمند این اشیاء ناشناخته چه هستند اما من امروز چیزی برای گزارش کردن به شما در این مورد ندارم. باراک اوباما این حرف‌ها را در حالی زد که نظر خودش در این مورد را بیان نکرد.   نیروی دریایی مدت‌هاست که صحت ویدئوهای منتشر شده توسط جت‌ها جنگنده را تایید کرده است برخی از آن‌ها به گونه‌ای حرکت می‌کردند که متخصصین حوزه‌ی هوانوردی را گیج می‌کردند.   باراک اوباما همچنین درمورد زندگی شخصی‌ خود صحبت کرد و گفت که وقت بیشتری با همسر و فرزندانش می‌گذارند. لینک کوتاه: asriran.com/003ICt

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باراک اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی با قدمت چند هزار ساله در شهرستان «چالوس» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم  را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی همچنین اظهار کرد: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات  شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی و مروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی و عصر اسلام  کشف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

 فرمانده انتظامی  شهرستان چالوس با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور