Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال تنها در ماه مبارک رمضان و با کمک خیرین ۵۰ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان به‌منظور توزیع سبد معیشتی و غذای گرم بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کمیته امداد استان طی سال های اخیر اقدامات گسترده ای در راستای حمایت جمعیت تحت پوشش خود انجام داده که طیف وسیعی از خدمات اعم از ساخت مسکن مددجویی، اهدای جهیزیه، تهیه تبلیت برای دانش آموزان با توجه به مجازی شدن آموزش ها، پنل های خورشیدی برای درآمدزایی خانوارها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را شامل می شود.       در حال حاضر ۱۲۰ هزار خانوار کرمانی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و البته بارها گفته شده با توجه به ثروت نهفته در استان، این آمار زیبنده نیست اما در هر حال کمیته امداد استان با بهره گیری از ظرفیت های متعدد به ویژه در چند سال اخیر سعی بر توزیع عادلانه سبدهای حمایتی داشته است.       یکی از اقداماتی که به ویژه از سال گذشته و در پی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات در دروان کرونا شکل گرفت؛ کمک های مؤمنانه ای است که کمیته امداد هم به طور مستقل و از محل مبالغ اهدایی پرسنل و هم به صورت مشارکتی با دیگر ارگان ها از جمله سپاه، اقدام به توزیع آن کرده است.       امسال تنها در ماه مبارک رمضان و با کمک خیرین 50 میلیارد و 941 میلیون تومان به‌منظور توزیع سبد معیشتی و غذای گرم بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان هزینه شده است.       این مبلغ برای تهیه یک‌میلیون و 570 هزار پرس غذای گرم و 58 هزار و 286 سبد معیشتی بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان در ماه مبارک رمضان تأمین شد.         به گفته یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان طی ماه مبارک رمضان در راستای اطعام و افطاری مددجویان و خانواده‌های نیازمند ۴۵۹ آشپزخانه مهدوی در استان کرمان راه‌اندازی شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات کمیته امداد کرمان ماه رمضان مددجویان و خانواده های نیازمند کمیته امداد استان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود