Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:38:41 GMT

آخرین رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‌های البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۷۷۹۸

آخرین رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‌های البرز

ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر طالقان و اشتهارد در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر در اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۱۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت اخیر هم حدود ۱۹۰۰ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه حضوری داشته‌اند.

این مسئول در پاسخ به اینکه با توجه به سیر نزولی ابتلا به کرونا در استان آیا تصمیم برای بازگشایی صنوف گروه ۳ و۴ اعلام شده، گفت: هنوز دستورالعملی در خصوص بازگشایی این صنوف ابلاغ نشده و تعطیلی واحدهای صنفی این گروه‌ها ادامه دارد.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: با توجه به اینکه در وضعیت نارنجی گروه شغلی دو اجازه فعالیت دارند،  بازگشایی آزمایشی این واحدها برای دو هفته خود به خود منتفی است و این واحدها اجازه فعالیت دارند.

بابایی توضیح داد: در حال حاضر طالقان و اشتهارد در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ

به گزارش جام جم آنلاین البرز،جلسه ای با حضور جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ ، معاون و مشاور فرماندار ، بخشداران مرکزی و رامجین و رئیس اداره آبفا شهرستان چهارباغ با نامداری مدیر عامل آب و فاضلاب استان البرز در محل اداره کل آبفای استان با موضوع بررسی اقدامات صورت گرفته و رفع مشکلات در حوزه آب و فاضلاب شهرستان چهارباغ برگزار گردید .

جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری جهت اطلاع مردم شریف خاطرنشان کرد: با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی، از ابتدای سال گذشته تاکنون به منظور رفع معضلات موجود با شناسایی مشکلات و انجام اقدامات اصلاحی در تلاشیم تا کمبود، قطعی و افت فشار آب را برای تابستان سال جاری در شهرستان به حداقل برسانیم.

ایشان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه ارتقا و بهبود توزیع منابع آب در سطح شهرستان پرداخت و افزود: پیگیر احداث مخازن آب جهت پایداری شبکه توزیع هستیم و ان شاءالله این مهم در اولویت امور بوده و احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان چهارباغ در پایان به سایر اقدامات مهم در بخش آبفا اشاره کرد و تصریح کرد: اصلاح شبکه، حفر ۳ حلقه چاه در مناطق شهری و ۷ حلقه چاه در مناطق روستایی، تحویل آب مناطق حساس و دارای اهمیت از جمله اقدسیه، طاووسیه، شهرک طالقانی، زعفرانیه، اسماعیل آباد بالا و همچنین پیگیری آخرین وضعیت" تصفیه خانه فاضلاب مهدی آباد" و"حق آبه سد طالقان و خط انتقال این اتفاق ارزشمند از مهمترین محور‌های گفتگو و دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بشمار میرفت.

دیگر خبرها

  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان