Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عزیزی پیشکسوت فوتبال کشور که چندی پیش در بستر بیماری بود پس از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش برنا، این پیشکسوت سال 98 دچار عارضه ‎ای شد که امسال دوباره به سراغش آمد و روی مهره‌های ستون فقرات او تاثیر گذاشت به طوری که راه رفتن برایش سخت شده بود و باید حتما تحت عمل جراحی قرار می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه طی چند روز گذشته این عمل جراحی با موفقیت انجام شد.

درحال حاضر این پیشکسوت خوب کشورمان از بیمارستان مرخص شده و در منزل تحت نظر و مراقبت است. مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور نیز پی‌گیر وضعیت درمانی علیرضا عزیزی هستند و کارهای مربوط به امور بیمه و درمان وی را تحت نظر دارند.

عزیزی متولد آبادان و از ملی پوشان دهه 50 فوتبال ایران است. وی سابقه هدایت بسیاری از تیم‌های بزرگ فوتبال خوزستان مثل باشگاه‌های شاهین اهواز، پرسپولیس ویس، شهرداری خرمشهر، صنعت آب اهواز، صنعت نفت آبادان و صنعت نفت اهواز و همچنین منتخب خوزستان در لیگ سراسری قدس کشور که بازیکنان بزرگی را تقدیم فوتبال کشور کرد.

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور برای این پیشکسوت خوب کشورمان آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جراحی عمل جراحی بیمارستان پیشکسوتان درمان فوتبال پرسپولیس شهرداری صنعت صنعت نفت صنعت نفت علیرضا عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان